شناسهٔ خبر: 25671981 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

2 فوتسالیست جوان ارومیه ای به اردوی تیم ملی دعوت شدند

ارومیه- ایرنا- سالار آقاپور و بلال اسمعیلی 2 فوتسالیست ارومیه ای در اردوی آمادگی تیم ملی فوتسال جوانان برای شرکت در بازی های المپیک جوانان 2018 بوینس آیرس آرژانتین حضور دارند.

صاحب‌خبر -

رئیس کمیته اجرایی و مسابقات هیات فوتبال آذربایجان غربی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نام این بازیکنان جوان در لیست 24 نفره 'علی صانعی سرمربی تیم ملی' برای اعزام به المپیک 2018 جوانان آرژانتین قرار دارد.
ابراهیم بهجت با اشاره به اینکه این اردو تا روز جمعه /چهارم تیر سال جاری/ در تهران ادامه دارد، بیان کرد: این فوتسالیست های جوان اوایل اردیبهشت امسال نیز در تورنمنت چهارجانبه ایتالیا که با حضور تیم های اسلوونی، فرانسه، ایران و ایتالیا برگزار شده بود، حضور داشتند که در جریان مسابقات سالار آقاپور به عنوان فنی ترین بازیکن میدان انتخاب و معرفی شده بود.
به گزارش ایرنا، سومین دوره بازی های المپیک جوانان طی روزهای ۱۲ تا ۲۶ مهرماه در بوینس آیرس برگزار می شود.
از مجموع ۳۲ سهمیه فعلی کاروان ایران برای المپیک ۲۰۱۸ جوانان، 10 سهمیه متعلق به فوتسال جوانان پسران است که سال گذشته با کسب مقام قهرمانی آسیا به دست آمده است و سایر سهمیه ها نیز در بخش انفرادی و در ۹ رشته دیگر کسب شده است.
حضور کاروان ایران در دومین دوره بازی های المپیک جوانان 2014 نانچینگ چین با ۱۶ سهمیه و در ۹ رشته انجام شده بود در حالیکه امسال تا به امروز برای تعیین ترکیب کاروان اعزامی به آرژانتین ۳۲ سهمیه کسب شده است.
تکواندو (۶ سهمیه)، کشتی آزاد و فرنگی (۴ سهمیه)، قایقرانی (۳ سهمیه)، تیراندازی، وزنه برداری و تیروکمان (۲ سهمیه)، تنیس روی میز، ژیمناستیک و سوارکاری (یک سهمیه) رشته هایی هستند که ورزشکاران شان برای المپیک آرژانتین کسب کرده اند.
ایران در اولین دوره بازی های المپیک جوانان۲۰۱۰ سنگاپور با مجموع 2 طلا، 2 نقره و یک برنز در جایگاه بیست و ششم و در دومین دوره المپیک جوانان ۲۰۱۴ نانجینگ چین با 3 طلا و 3 برنز با 2 پله صعود در جایگاه بیست و چهارم قرار گرفته بود.
امسال تیم فوتسال جوانان ایران در بازی‌های المپیک تابستانی جوانان 2018 بوینس آیرس که با شعار «آینده را احساس کن» شرکت می کند.
7156/2093

نظر شما