شناسهٔ خبر: 25670184 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

فوتبالیست ارومیه ای به تیم جوانان پیکان تهران پیوست

یحیی بهاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بازیکنان تیم فوتبال 90 ارومیه پس از قهرمانی در رقابت های زیر گروه جوانان ایران و راهیابی به لیگ

صاحب‌خبر - یحیی بهاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بازیکنان تیم فوتبال 90 ارومیه پس از قهرمانی در رقابت های زیر گروه جوانان ایران و راهیابی به لیگ باشگاه های دسته یک ایران مورد توجه تیم های مطرحی همچون پیکان، پرسپولیس، استقلال و مقاومت تهران قرار گرفتند.
وی بیان کرد: علاوه بر میثم شبان هم اکنون محمدرستمی، میلاد فرهادی، آرمین مصطفوی، احسان سامه، مهران علیپور، آرمان سوداگر و هدایت حسن پور در اردوهای انتخابی تیم های تهرانی حضور دارند که به طور یقین طی چند روز آینده خبرهای خوشی در خصوص پیوستن فوتبالیست های جوان استان به تیم های مطرح کشور به گوش فوتبال دوستان استان خواهد رسید.
بهاری ادامه داد: همچنین بر اساس نامه دریافتی از باشگاه سایپای تهران مبنی بر دعوت از سه بازیکن ارومیه ای به ترکیب تیم فوتبال نوجوانان این باشگاه، امیرحسین حیدری، رامین نجف نژاد و بهنام عبدالهی نیز در آستانه پیوستن به این تیم تهرانی هستند.
به گزارش ایرنا، تیم فوتبال جوانان 90 ارومیه هفته گذشته در آخرین دیدار از مسابقات قهرمانی باشگاه های کشور با پیروزی چهار بر 2 مقابل تیم ذوالفقار نسب سنندج به عنوان سرگروه (گروه 3) به لیگ دسته یک جوانان ایران راه یافته است.
آذربایجان غربی از استان های موفق در حوزه بازیکن سازی نوجوان و جوان فوتبال در کشور است به طوری که سال گذشته تیم فوتبال نوجوانان شهرداری ارومیه به لیگ برتر فوتبال نوجوانان راه یافت.
متین محمدی، آرمان سوداگر و پوریا بابازاده سه بازیکن نوجوان و جوان دعوت شده به اردوهای مختلف تیم ملی از آذربایجان غربی هستند.
پوریا بابازاده پیش از این در تیم ملی فوتبال زیر 14 سال عضویت داشت و در مسابقات قهرمانی آسیا توانست همراه این تیم به مقام قهرمانی برسد.
7156/3072
انتهای پیام

نظر شما