شناسهٔ خبر: 25668833 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرمایه گذاران آلمانی از منطقه ویژه بوشهر دیدن کردند

بوشهر- ایرنا- مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری بوشهر گفت: سه نفر از سرمایه گذاران آلمانی به نمایندگی از شرکت 'vitob' از ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی بوشهر دیدن کردند.

صاحب‌خبر -

امان الله شجاعی روز دوشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: این سرمایه گذاران تصمیم دارند که در صورت اقتصادی بودن تولید در ایران، برای تولید ماشین های برقی سرمایه گذاری کنند.
وی بیان کرد: سرمایه گذاران آلمانی پیش از این نیز از پنج منطقه ویژه دیگر در کشور بازدید کردند.
شجاعی ادامه داد: آنها با توجه به نزدیکی منطقه ویژه اقتصادی استان بوشهر به خلیج فارس و ارتباط با آبهای آزاد جهانی، نزدیکی به چند کشور حوزه خلیج فارس و امکان صادرات به سایر نقاط جهان از طریق دریا، احتمال دارد که این منطقه را برای سرمایه گذاری برگزینند.
وی گفت: آنها در آینده نزدیک نظر نهایی خود را در زمینه سرمایه گذاری در استان بوشهر اعلام می کنند.
شجاعی ادامه داد: در صورتی که منطقه ویژه اقتصادی بوشهر برای سرمایه گذاری آلمان ها انتخاب شود، خودروهای برقی ٢، 4 و ٦نفره و هایس هفت نفره تولید خواهد شد.
شجاعی اظهار داشت: این سرمایه گذاران آلمانی پس از بازدید با استاندار بوشهر نیز دیدار کردند که عبدالکریم گراوند در این دیدار آمادگی کامل این استان را برای حمایت از سرمایه گذاری آنها اعلام کرد.
وی اضافه کرد: چهارنفر از سرمایه گذاران داخلی نیز به قصد بررسی های لازم برای سفارش ساخت سه کشتی صیادی بزرگ، از کشتی سازی ناخدای جزیره ( واقع در بندر بوشهر) بازدید کردند.
شجاعی بیان کرد: آنها پس از بررسی مدارک کشتی های تولید شده و توضیح های مدیر عامل و مدیر فنی این شرکت، با توجه به پذیرش کیفیت تولیدات، خواهان اسنادی در ارتباط با آنالیز قیمت تولید شدند تا پس از بررسی کامل و گرفتن پاسخ همه پرسش های احتمالی، در صورت توافق در 'قیمت و مدت زمان تولید'، قرارداد خرید امضا کنند.
7212/6043**

نظر شما