شناسهٔ خبر: 25668149 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

گلزار شهدای یزد گلباران می‌شود

گروه فرهنگی - معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد گفت: به مناسبت بزرگداشت سوم خرداد گلزار شهدا در استان گل باران و عطر افشانی می‌شود.

صاحب‌خبر -

گلزار شهدای یزد گلباران می‌شود

به گزارش ایکنا از یزد، محمدحسن فاضلی، معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد 31 اردیبهشت ماه در نشست هماهنگی برنامه های بزرگداشت سوم خرداد در یزد اظهار کرد: به مناسبت بزرگداشت سوم خرداد گلزار مطهر شهدای والامقام استان گل‌باران و عطرافشانی می‌شود.

فاضلی با اشاره به حماسه بزرگ رزمندگان اسلام در عملیات بیت‌المقدس که به فتح خونین‌ شهر قهرمان به دست سپاه اسلام انجامید، بر لزوم بزرگداشت این روز تاریخی و انتقال خاطرات آن به نسل جوان تأکید کرد.

وی تصریح کرد: بهترین راه برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مشارکت دادن مردم به‌ ویژه جوانان و نوجوانان در برنامه‌ های مختلف این حوزه است تا بتوانند از نزدیک مسائل مربوط به دفاع مقدس را لمس کنند.

فاضلی گفت: مراسم گل‌باران و عطرافشانی قبور مطهر شهدا در شهرستان یزد ساعت 18 روز پنجشنبه 3 خردادماه در جوار تربت مطهر آیت‌الله شهید صدوقی و ساعت 18:30 با حضور پرشور مردم ولایتمدار و شهیدپرور دارالعباده در کنار تربت مطهر شهدای خلدبرین و هم‌زمان در گلزارهای مرکزی شهرستان‌های تابعه نیز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما