شناسهٔ خبر: 25666537 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

آخرین اخبار از رقابت‌های کشتی بازی‌های آسیایی جاکارتا؛

مسابقات هر وزن در یک روز به پایان می‌رسد

رقابت های هر وزن کشتی آزاد و فرنگی بازی های آسیایی 2018 جاکارتا در یک روز به پایان خواهد رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مراسم قرعه کشی این رقابت ها با حضور نماینده هر تیم بعد از ظهر روز قبل از مسابقات هر وزن برگزار می شود و مراسم وزن کشی در صبح روز مسابقات انجام می شود.مسابقات طبق آخرین قوانین و مقررات اعلامی از سوی اتحادیه جهانی کشتی برگزار خواهد شد. و از  نفرات شرکت کننده تست دوپینگ هم گرفته می شود.

این رقابت ها در سالنی با ظرفیت یک هزار نفر که مسافتی بالغ بر 150 متر با دهکده ورزشکاران خواهد داشت و روی دو تشک کشتی برگزار خواهد شد و دو تشک نیز برای سالن تمرین محل برگزاری مسابقات در نظر گرفته شده است.

این مسابقات در کشتی آزاد، فرنگی و زنان و در اوزان المپیکی برگزار می شود که در کشتی آزاد کشتی گیران اوزان 57، 65، 74، 86، 97، 125 کیلوگرم و در کشتی فرنگی کشتی گیران اوزان 60، 67، 77، 87، 97، 130 کیلوگرم حضور خواهند داشت و شش وزن نیز به کشتی زنان اختصاص داده شده است.این درحالی است که در بازی های آسیایی سال 2014 در کره جنوبی کشتی گیر آزاد و فرنگی در 8 وزن برگزار شد.

محمدابراهیم امامی داور بین المللی درجه S1 (المپیکی) کشورمان بعنوان یکی از 18 حاضر داور در این مسابقات قضاوت خواهد کرد. ضمن اینکه آخروجان روزیف نایب رئیس ازبکستانی اتحادیه جهانی کشتی نماینده فنی این اتحادیه در بازی های آسیایی جاکارتا است. رقابت های کشتی بازی های آسیایی 2018 جاکارتا روزهای 28 تا 31 مردادماه برگزار خواهد شد.

نظر شما