شناسهٔ خبر: 25666364 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ضرورت برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه‌های سالگرد ارتحال امام (ره)

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان گفت: برنامه‌های سالگرد ارتحال امام باید به گونه‌ای برگزار شود که دشمنان متوجه شوند، ملت با قدرت پشت سر مقام معظم رهبری همراه انقلاب در حرکت هستند.

صاحب‌خبر -

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛حسین خوش‌اقبال معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان صبح امروز در جلسه هماهنگی مراسم سالگرد رحلت امام خمینی(ره) و راهپیمایی روز قدس که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، گفت: برنامه‌های سالگرد ارتحال امام باید به گونه‌ای باشد که دشمنان متوجه شوند ملت، همان ملتی است که انقلاب را با امام راحل شروع کرد و امروز نیز با قدرت پشت سر مقام معظم رهبری همراه انقلاب در حرکت است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان با عنوان این مطلب که نقش مردم در همراهی امام برای پیروزی انقلاب اسلامی انکارناپذیر است، افزود: لذا باید نقش مردم در مراسمات سالگرد ارتحال بنیانگدار انقلاب هم دیده شود.

خوش‌اقبال همچنین تاکید داشت: باید در برنامه‌ها عشق و علاقه مردم کردستان به امام راحل، رهبری و انقلاب دیده شود چرا که مردم ما ثابت کرده‌اند که همیشه همراه انقلاب بوده و هستند.

وی ادامه داد: مسوولان نسبت به مردم مسوولیت بیشتری دارند و باید در این برنامه‌ها در کنار مردم باشند که یقینا دلگرمی برای مردم خواهد بود ضمن اینکه باید بدانیم اگر مسوولی نسبت به آرمان‌های امام و انقلاب بی‌توجه باشد به امام و انقلاب جفا کرده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان بر این نکته هم تاکید کرد، که باید برنامه‌ها و مراسماتی که در استان برگزار می‌شود، در نشستی آسیب‌شناسی شده و نقاط ضعف و قوت آن مشخص شود تا برای مناسبت‌های دیگر نقاط ضعف را برطرف کرد.

وی اذعان داشت: منبعد باید متولی مراسمات به این نکته توجه داشته باشد که جز نماینده ولی فقیه، نماینده عالی دولت و سخنران مراسم کسی در بالای جایگاه نباشد چرا که این موضوع از دید مردم توصیف خوبی ندارد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه بیت‌المقدس کردستان هم در این نشست تاکید کرد: باید در کنار راهپیمایی‌ها، برنامه‌های فرهنگی و هنری جانبی اجرا شود.

مطلب نوری اذعان داشت: بسیج هنرمندان و بسیج رسانه سپاه ظرفیت‌های خوبی دارند که اگر از آنها استفاده شود بر غنای مراسمات راهپیمایی و مناسبتی می‌افزاید.

وی افزود: فضای مجازی یک فرصت است که از آن غفلت شده است لذا ما به عنوان سپاه بیت‌المقدس این آمادگی را داریم تا متناسب با ایام تولیداتی داشته باشیم و در اختیار متولیان امر قرار دهیم.

نوری گفت: ضمن اینکه دانشگاه‌ها می‌توانند برای مناسبت‌ها کرسی‌های آزاداندیشی با حضور اساتید و دانشجویان برگزار نمایند، کردستان ظرفیت تئاتر بسیار قوی دارد که بکارگیری گروه‌های تئاتر و اجرای نمایش‌های خیابانی در کنار مراسمات ملی در استان، می‌توان موضوعات را در قالب هنر به مردم انتقال داد.

انتهای پیام/ د م

آمادگی سپاه کردستان در زمینه تولیدات فرهنگی مناسبتی

 

برچسب‌ها:

نظر شما