شناسهٔ خبر: 25663171 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

جدول زمانبندی برنامه‌های رمضانیه مؤسسه بیت‌الاحزان قائمیه

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ـ برنامه‌های متنوع قرآنی طی ایام ماه مبارک رمضان از سوی مؤسسه بیت‌الاحزان قائمیه برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام احمد خسروی، مسئول مؤسسه فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در قائمیه در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به برنامه‌های ماه مبارک رمضان این مؤسسه اظهار کرد: ختم روزانه یک جزء از قرآن به صورت غیرمتمرکز در منزل علاقه‌مندان به برپایی جلسات قرآن روزانه و بهره‌مندی از ثواب آن، در نوبت بعدازظهر در روستاهای انارستان، ملای انبار، جهادآباد، شهرنودان و الیاس‌آباد برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: همچنین محفل انس با قرآن و عترت دوم خردادماه مصادف با هفتم ماه مبارک رمضان همزمان با نماز مغرب و عشا همراه با ضیافت افطاری به همت مؤسسه در روستای جهادآباد برپا خواهد شد.
خسروی عنوان کرد: مراسم افتتاحیه شعبه الیاس‌آباد همراه با محفل قرآنی، چهارم خردادماه همراه با 9 ماه مبارک رمضان در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای الیاس‌آباد ساعتی پیش از اذان مغرب و عشا با همکاری حوزه مقاومت امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س)، پایگاه مقاومت ثارالله و شعبه‌ای از مؤسسه برگزار می‌شود.
مسئول مؤسسه فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در قائمیه اظهار کرد: محفل انس با قرآن سوم خردادماه مصادف با 11 رمضان در روستای ملای انبار، 10 خرداد همزمان با 15 رمضان المبارک در حوزه مقاومت امام سجاد(ع)، محفل قرآنی در مسجد حضرت مسلم شهر نودان در 11 خردادماه و مراسم احیای شب‌های قدر در مؤسسه بیت‌الاحزان قائمیه برپا خواهد شد.
وی ادامه داد: محفل قرآنی نیز 19 خردادماه مصادف با 24 رمضان در مسجد امام حسین(ع)، جلسه هیئت مدیره مؤسسه نیز مصادف با 25 رمضان‌المبارک، محفل قرآنی، 21 خردادماه در روستای انارستان و محفل قرآنی نیز 23 خردادماه مصادف با 28 رمضان‌المبارک در روستای دیکانک به همت مؤسسه بیت‌الاحزان و هیئت امنای حسینیه شهید ناصری برگزار می‌شود.
انتهای پیام

نظر شما