شناسهٔ خبر: 25661571 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نصر-قدیمی | لینک خبر

نماینده مردم تبریز در مجلس:

مسئولان در خصوص تبریز 2018 کم‌کاری کردند

نصر: نماینده مردم تبریز در مجلس با انتقاد از کم‌کاری دستگاه‌ها درخصوص رویداد تبریز ۲۰۱۸، گفت: مسئولان در معرفی شهر تبریز و تبلیغات محیطی کم‌کاری کردند و بسیاری از طرح‌های مرتبط هنوز عقب مانده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش نصر به نقل از فارس، محمداسماعیل سعیدی در خصوص معرفی شهر تبریز به عنوان جهان‌شهر یا شهر نمونه گردشگری اسلامی (تبریز 2018) اظهار داشت: مدل تبریز 2018 یک فرصتی مناسب برای معرفی شهر تبریز به عنوان ویترین گردشگری ایران و همچنین جهان اسلام است؛ به عبارت دیگر این مدل زمینه‌ای برای گسترش گردشگری است و گره کور کمبود گردشگر خارجی را باز خواهد کرد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:  اقداماتی در این زمینه انجام شده اما این اقدامات کافی نبوده و بسیاری از طرح‌ها هنوز عقب مانده است؛ در این زمینه باید رایزنی‌های فرهنگی صورت می‌گرفت ولی آنطور که شایسته بود، مسئولین در معرفی شهر تبریز و تبلیغات محیطی کم‌کاری کردند.

این نماینده مجلس در دوره دهم تصریح کرد: باید اقدامات به طور مداوم و سریع در جهت معرفی شهر تبریز صورت بگیرد تا این شهر به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام بیش از پیش به مخاطبان معرفی شود؛ در این میان نه تنها رایزنی‌های فرهنگی و دستگاه دیپلماسی بلکه تمام مسوولان متولی باید با همکاری یکدیگر برای رسیدن به تبریز 2018 تلاش کنند.

عضو کمیسیون فرهنگی در مجلس بیان کرد: نکته دیگر اینکه باید از ظرفیت مردم و بخش خصوصی استفاده می‌شد که در این زمینه نیز کم‌کاری صورت گرفت؛ چراکه بخش خصوصی با سرمایه‌گذاری در این بخش می‌تواند از یک سو باعث اشتغال و از سوی دیگر باعث سرعت‌بخشی در کارها شود.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این امیدواری وجود دارد تا پایان سال 2018 اقداماتی سریع برای گسترش گردشگر و ورود آنها به شهر تبریز صورت بگیرد و شهر زیبای تبریز که دارای معماری‌های فوق العاده و آثار تاریخی زیبا است، مورد استقبال گردشگران خارجی و داخلی قرار بگیرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما