شناسهٔ خبر: 25661172 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

ابوترابی‌فرد:

رهبر انقلاب، زندگی را برای مستکبران سخت کرده است

امام جمعه موقت تهران گفت: امروز در دنیای اسلام، رهبر معظم انقلاب زندگی را بر دنیای استکبار و قدرت‌های مطرح جهانی سخت کرده است.

صاحب‌خبر -

رهبرانقلاب، زندگی را بر دنیای استکبار سخت کرده استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، حجت‌الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد امام‌جمعه موقت تهران، شامگاه یکشنبه (30 اردیبهشت‌ماه) در مراسم ترحیم حجت‌الاسلام سیدمهدی طباطبایی اظهار داشت: حجت‌الاسلام طباطبایی، در جنوب تهران در همان کلبه قدیمیِ قبل از پیروزی انقلاب، در پایگاه جهاد و شهادتِ آیت‌الله سعیدی ایستاد و در کنار طبقات محروم ایفای وظیفه کرد.

وی افزود: در سال‌های اخیر، ریه‌های آن عالِم، آسیب‌دیده و تنفس برای وی سخت شده بود. آب و هوای این خطه بر بیماری و ناراحتی وی می‌افزود. دوستان و علاقه‌مندانش در نقاط خوش آب و هوای تهران برای سکونت وی خانه و کاشانه پیشنهاد کردند اما نپذیرفت.

ابوترابی‌فرد گفت: حجت‌الاسلام طباطبایی می‌گفت، می‌خواهم با سینه پر درد و ملتهب در کنار هم‌سنگران دیروز و امروزم زندگی کنم و می‌خواهم در کنار مردم باشم. خانه وی، پناه نیازمندان، فقرا و ملجا مردم و محل پاسخ به نیازهای جامعه بود. این‌ها از علائم روشن یک عالم دینی است.

امام‌جمعه موقت تهران تصریح کرد: اینکه می‌بینید امروز روحانیت شیعه، نقش رهبری، مدیریت و زعامت جامعه پیرو مدرسه اهل بیت و جامعه مسلمانان را عهده‌دار است، به دلیل همین پیوند با تار و پود جامعه بشری و جامعه اسلامی است.

ابوترابی‌فرد با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های برجسته عالمان دین، در کنار مردم و در خدمت مردم بودن است، اظهار داشت: امروز در دنیای اسلام، یک روحانی فقیه و تربیت یافته در مدرسه دین، زندگی را بر دنیای استکبار و قدرت‌های مطرح جهانی سخت کرده است؛ امروز، رهبر معظم انقلاب اسلامی، در خانه‌ای حقیر در میان مردم در جنوب تهران با زندگی ساده و متواضعانه خود، نبض جهان اسلام را در دست دارد.

امام‌جمعه موقت تهران گفت: اگر می‌بینید ملت‌های مسلمان ایران، لبنان، عراق، سوریه، یمن، فلسطین و جبهه مقاومت در راه مبارزه با استکبار با اشاره ایشان با قدرت قدم برمی‌دارند، به دلیل پیوند با توده‌های مردم و تار و پود جامعه بشری است.

انتهای پیام/ 151

نظر شما