شناسهٔ خبر: 25659371 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس شورای شهر همدان:

رویداد «همدان ۲۰۱۸ » فرصتی برای معرفی شرکت‌های تولیدی استان است

همدان - رئیس شورای شهر همدان گفت: رویداد «همدان ۲۰۱۸ » فرصتی برای معرفی شرکت‌های تولیدی استان همدان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم مولوی صبح دوشنبه در بازدید از یک مرکز تولیدی در همدان بااشاره به نام گذاری سال ۹۷ گفت: با مصوبه شورا حمایت از کالاهای ایرانی به ویژه تولیدات استانی سرلوحه کار شورا و شهرداری قرار گرفته است.

مولوی به شرایط اقتصادی کشور اشاره کرد و یادآور شد: در شرایط کنونی و بیکاری تحصیل کرده ها و سعی دشمنان در آسیب رساندن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، فعالیت واحدهای تولیدی همدان اتفاق مبارک و باعث افتخار استان است چرا که علاوه بر تولید و کمک به رونق اقتصادی استان به اشتغال جوانان کمک کرده اند.

وی به مصوبه شورای شهر همدان در خصوص حمایت از تولیدات بومی اشاره کرد و افزود: واحدهای تولیدی همدان می توانند از این ظرفیت استفاده کنند.

مولوی به میزبانی رویداد «همدان ۲۰۱۸» نیز اشاره کرد و افزود: شرکت های تولیدی استان همدان می توانند از این فرصت خوب برای معرفی تولیدات و شرکت خود استفاده کنند.

نایب رئیس شورای شهر همدان نیز گفت: اشتغال و بکارگیری هر یک نفر کمک به معیشت یک خانوار و در کنار آن کاهش آمار بیکاری و آسیب های اجتماعی خواهد بود.

علی فتحی نیز به رویداد «همدان ۲۰۱۸» اشاره کرد و افزود: شرکت های تولیدی استان همدان می توانند از طریق تبلیغات محیطی از فرصت بوجود آمده در معرفی شرکت خود بهره ببرند.

شهردار همدان نیز حمایت از تولیدکنندگان داخلی بویژه تولیدات بومی را از برنامه های مدیریت شهری اعلام کرد و گفت: طبق مصوبه شورا طرح بهنام «برند همدانی، نماد افتخار ملی» در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

عباس صوفی گام نخست در اجرای طرح بهنام را تقویت فرهنگ مشارکت عمومی شهروندان همدانی برای خرید کالا و خدمات ایرانی با اولویت کالاهای تولیدی استان برشمرد و افزود: ارتقای سطح کیفی و کمی تولیدات داخلی و به ویژه تولیدات بومی از طریق ایجاد طرح ها و تسهیلات تشویقی، پایش و نظارت مستمر بر اجرای صحیح طرح، تعهد به استفاده از کالاها و خدمات با کیفیت داخلی و بومی استان از موارد تاکید شده در این طرح است

وی با اشاره به اینکه کمیته تبلیغات رویداد همدان۲۰۱۸ بر عهده شهرداری همدان قرار گرفته است، افزود: برای استفاده از ظرفیت تولیدات استان برنامه ریزی انجام شده و از فعالان اقتصادی برای استفاده از فرصت رویداد همدان۲۰۱۸  دعوت به عمل خواهد آمد.

وی اضافه کرد: منافع حمایت از تولیدات داخلی و رونق اقتصادی هم به فعالین اقتصادی و هم به مردم استان می رسد و در این زمینه شورا و شهرداری تا حد امکان به سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی کمک می کند.

نظر شما