شناسهٔ خبر: 25659366 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

فوتبالیست‌ها نیاز به زمان دارند

مرتضی محصص گفت: ملی پوشان ایران برای این که بتوانند در جام جهانی عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارند نیاز به زمان برای رسیدن به هماهنگی لازم دارند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری صداوسیما: در بازی تدارکاتی که مقابل ازبکستان برگزار کردیم از آن جا که هنوز ترکیب اصلی تیم مشخص نبود از همه تیم‌های باشگاهی در دیدار حضور داشتند و هنوز بازیکنان به هماهنگی لازم نرسیده بودند و نیاز به زمان دارند.

وی گفت: من فکر می‌کنم در پایان فصل فاکتور خستگی همه مربیان را نگران و در این شرایط مساله ریکاوری و استراحت اهمیت و درجه بالایی پیدا می‌کند در این زمان بازی‌های تدارکاتی می‌تواند فرصت مناسبی باشد که به فوتبالیست‌ها به ریکاوری و هماهنگی لازم در ارتباط کلامی وغیر کلامی که در فوتبال امروز دنیا خیلی مهم است، دست پیدا کنند تا در برابر مراکش بازی خوب و قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارند.

کارشناس فوتبال در ادامه افزود: تیم ایران در بازی برابر لیتوانی به درجه هماهنگی، هم فکری و وحدت تیمی نزدیک می‌شوند، در این دیدار عیار واقعی ملی پوشان خیلی راحت‌تر محک زده می‌شود، بازی تدارکاتی اول مان در برابر تیمی بود که انگیزه بالایی نداشت و جوانگرایی کرده بوند به طور حتم عملکرد بازیکنان ایران روز به روز ارتقاء پیدا خواهد کرد و در دیدار اصلی برابر مراکش نتیجه قابل قبولی را به دست خواهند آورد.

نظر شما