شناسهٔ خبر: 25659131 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

خانلرخانی:هدفمان تکرار عنوان قهرمانی آسیا است

سرمربی تیم ملی پاراتکواندو گفت: هدفمان تکرار عنوان قهرمانی آسیا است و سعی می‌کنیم امتیاز کامل این رقابت‌ها را بدست آوریم.

صاحب‌خبر -

خانلرخانی:هدفمان تکرار عنوان قهرمانی آسیا استپیام خانلرخانی سرمربی تیم ملی پاراتکواندو کشورمان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: از ابتدای اسفندماه سال ۹۶ تمرینات تیم ملی را شروع کردیم و ۲ مرحله اردو را پشت سر گذاشتیم. در مسابقات قهرمانی آفریقا در مراکش توانستیم عنوان قهرمانی را بدست آوریم و بازیکنان تیم از نظر وضعیت آمادگی مورد ارزیابی قرار گرفتند و پس از تمرینات را بر اساس نقاط ضعف و قوت ملی پوشان تنظیم کردیم.

او ادامه داد: در دوره قبل این رقابت‌ها تیم ملی توانست عنوان قهرمانی قاره کهن را از آن خود کند و این بار هم با هدف تکرار قهرمانی آسیا راهی مسابقات شدیم و سعی می‌کنیم ۴۰ امتیاز کامل این رقابت‌ها را بدست آوریم تا با افزایش رنکینگ ملی پوشان به کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو نزدیک‌تر شویم.

سرمربی تیم ملی پاراتکواندو در مورد وضعیت آمادگی ملی پوشان این تیم گفت: خوشبختانه بازیکنان وضعیت خوبی دارند و در این مدت به آمادگی لازم رسیدند. متاسفانه محمود جعفر زاده در حین تمرین از ناحیه دست دچار شکستگی شد و کاپیتان تیم ملی به دلیل مصدومیت از حضور در این رقابت‌ها باز ماند.

خانلرخانی درباره شناخت حریفان حاضر در این مسابقات عنوان کرد: تیم‌های حاضر در رقابت‌ها را مورد آنالیز و ارزیابی قرار دادیم البته برخی از تیم‌ها مانند تایلند تازه در این مسابقات شرکت کردند و شناخت دقیقی از بازی آن‌ها نداریم، اما تیم‌هایی مانند کره جنوبی، ژاپن و روسیه حریفان مدعی و قدرتمندی هستند، اما ما سعی می‌کنیم با عملکرد مناسب ۴۰ امتیاز مسابقات را بدست آوریم و از عنوان قهرمانی تیم دفاع کنیم.

او تصریح کرد: تیم‌های جمهوری آذربایجان و ترکیه بازیکنان جدیدی را به این مسابقات اعزام کردند که نحوه بازی آن‌ها در حین رقابت‌ها مشخص می‌شود. مسابقات قهرمانی آسیا از نظر تاثیر در کسب سهمیه پارالمپیک توکیو مهم است و تمام تیم‌ها برای افزایش رنکینگ بازیکنان خود تلاش می‌کنند.

خانلرخانی درباره حضور مهتاب نبوی به عنوان نخستین بانوی پاراتکواندوکار ایران در مسابقات قهرمانی آسیا بیان کرد: تاکنون تیم ملی پاراتکواندو ایران نماینده خانم در مسابقات نداشته است و امیدوارم مهتاب نبوی در این رقابت‌ها شروع خوبی داشته باشد تا دیگر بانوان کشور هم به این رشته جذب شوند و در آینده تیم ملی کاملی در بخش پاراتکواندو بانوان داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی پاراتکواندو عنوان کرد: در حال حاضر تیم‌های ملی سایر کشور‌ها در بخش بانوان بسیار قدرتمند هستند و این موضوع به کسب عنوان قهرمانی این تیم‌ها کمک زیادی می‌کند. همچنین نبود بانوان در تیم ملی ایران کار ما را برای رسیدن به قهرمانی سخت می‌کرد که امیدوارم با حضور مهتاب نبوی، تیم ملی پاراتکواندو بانوان ایران هم از قدرت‌های جهان شود و مسیر کسب قهرمانی در مسابقات برای هر دوگروه تیم ملی هموار‌تر شود.

خانلرخانی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم تیم ملی ما در مسابقات قهرمانی آسیا با بهترین عملکرد خود بتواند باردیگر در سکوی نخست آسیا قرار گیرد.


انتهای پیام/


اظهارات خانلرخانی درباره تیم ملی پاراتکواندو

نظر شما