شناسهٔ خبر: 25659066 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نصر-قدیمی | لینک خبر

نایب رئیس شورا اسلامی تبریز بیان کرد:

حذف پایانه های اتوبوسرانی از محدوده مرکزی شهر / شهرداری لیست دارایی های خود را مشخص کند

نصر: نایب رئیس شورا اسلامی تبریز گفت: شهرداری برای حذف پایانه های اتوبوسرانی از محدوده مرکزی شهر از جمله راسته کوچه باید اقدامات لازم را انجام دهد، درست است که در بحث حذف پایانه ارتش مقاومت هایی وجود داشت ولی نهایتا این کار به نفع شهر تمام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش نصر، سونیا اندیش صبح امروز در صحن علنی شورا و تذکر میان دستور با اشاره به اینکه به اعتراض شهروندان به جمع آوری باکس های جداسازی زباله، گفت: عموم شهروندان از بحث جمع آوری باکس های جداسازی زباله شاکی هستند و مدعی هستند که تازه به تفکیک زباله عادت کرده بودیم که شهرداری این باکس ها را از سطح شهر جمع کرد.

وی ادامه داد: درخواست شهروندان از شهرداری نه تنها بازگرداندن این باکس هاست بلکه درخواست افزایش تعداد آنها در تمام سطح شهر را دارند.

وی با بیان اینکه در جلسات اول شورا، از شهرداری خواسته شد تا لیست دارایی های خود  را به شورا گزارش کند، اذعان داشت: شهرداری هنوز اقدامی در این خصوص انجام نداده است و مشخص نیست شهرداری چقدر املاک، دارایی نقدی و غیر نقدی دارد به این دلیل برخی افراد با سو استفاده از این موضوع خیلی راحت سند ملک شهرداری را حذف می کند و به نفع خود از آن استفاده می کنند.

نایب رئیس شورا با یادآوری تصادف یک دستفروش با اتوبوس در محدوده بازار در ماه های گذشته، اظهار داشت: شهرداری برای حذف پایانه های اتوبوسرانی از محدوده مرکزی شهر باید اقدامات لازم را انجام دهد، درست است که در بحث حذف پایانه ارتش مقاومت هایی وجود داشت ولی نهایتا این کار به نفع شهر تمام شد.

وی ادامه داد: منطقه راسته کوچه در واقع یکی از مراکز تجاری و پرتردد شهر به حساب می آید و شهرداری برای اجرای یک سیستم گردشی باید طراحی لازم را انجام دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر نبود درآمد پایدار در شهرداری ،گفت: ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری همیشه بحث می شود اما هیچ وقت حل نشده است، پیشنهادی از طرف ایرانسل مبنی بر مشارکت شهرداری در اجرای فیبر نوری شد از این رو  پیشنهاد می کنم با توجه به بستر موجود در سطح شهر، شهرداری می تواند با اجرای فیبر نوری و اجاره آن به نهادها و سازمان های مختلف درآمد پایدار داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما