شناسهٔ خبر: 25658391 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

روسیه یک - ایران یک

تیم ملی کشورمان در دومین دیدار تدارکاتی اردوی اخیر خود به مصاف روسیه رفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال کشورمان از ساعت ۱۹:۳۰ امروز در ورزشگاه کازان آر‌ه‌نا روسیه به مصاف تیم ملی این کشور رفته است تا دومین دیدار تدارکاتی اردوی اخیر شاگردان کی‌روش هم انجام شود.

 

تیم ایران در این دیدار دو بازیکن مهم خود یعنی میلاد محمدی و اشکان دژاگه را در اختیار ندارد و در سوی مقابل روسیه هم آلن ژاگوئف را به دلیل مصدومت همراه خود نخواهد داشت.

داور: میلوراد مازیچ

ترکیب تیم ملی روسیه:

ندری لونف، ایلیا کوتپوف، ویکتور واسین، فدور کودریاشوف، ماریو فرناندز، دیمیتری تاراسوف، الکساندر اروخین، کنستانتین رائوش، الکسی میرانچوک، اسمولوف و الکساندر کوکورینس

ترکیب تیم ملی ایران:

علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، مرتضی پورعلی گنجی، وریا غفوری، احسان حاج صفی، امید ابراهیمی، سعید عزت اللهی، وحید امیری، علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی و سردار آزمون

 

 

کارت زرد:

کارت قرمز:

گل‌ها:

 

 

دقایق حساس بازی:

دقیقه ۱۹: وحید امیری پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شوتزنی شد که مدافعان روسیه با خطا او را متوقف کردند

دقیقه ۲۰: علیرضا جهانبخش روی یک ضربه ایستگاهی در موقعیتی خوب دروازه روسیه را تهدید کرد که توپش با برخورد با دیوار دفاعی با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۵: بار دیگر ایران روی یک ضربه ایستگاهی صاحب موقعیت شد و سردار آزمون روی توپ ارسالی حاج‌صفی با ضربه سر دروازه روسیه را تهدید کرد ولی دروازه‌بان به خوبی مانع توپ شد

دقیقه ۳۰: ضربه ایستگاهی این‌بار برای روس‌ها روی دروازه ایران ایجاد خطر کرد که بیرانوند با خروج خود به زحمت توپ را به بیرون فرستاد

دقیقه ۴۰: شوت تماشایی رائوش می‌رفت دروازه ایران را باز کند ولی بیرانوند با واکنش به موقع مانع گل شدن توپ شد.

دقیقه ۴۱: توپ برگشتی بیرانوند ایران را صاحب موقعیت ضد حمله کرد که جهانبخش این فرصت خوب را در تقابل با دروازه از دست داد.

نیمه دوم:

دقیقه ۵۰: سردار آزمون روی پاس به عقب خوب وریا غفوری صاحب فرصت خوبی شد که روی یک شوت دروازه روسیه را تهدید کرد ولی ضربه او ثمری نداشت.

دقیقه ۵۷(گل): مهدی طارمی در حالی که از سوی خط دفاعی حریف تحت فشار بود توپ را به جلو برد و در موقعیتی خوب پاس زیبایی به آزمون داد و این بازیکن توانست به راحتی دروازه روسیه را باز کند.

دقیقه ۵۹: آزمون فاصله‌ای تا زدن گل دوم خودش و ایران نداشت ولی توسط دروازه‌بان حریف متوقف شد و با وجود مشکوک بودن صحنه به پنالتی٬ داور دستور به ادامه بازی داد.

دقیقه ۶۲: ضربه ایستگاهی در موقعیتی خوب به روسیه رسید و ضربه بازیکن این تیم به شکلی خطرناک دروازه ایران را تهدید کرد ولی واکنش عالی بیرانوند مانع از گل شدن توپ شد.

دقیقه ۷۲: مهدی طارمی در حالی که موقعیت خوبی برای شکل دادن یک ضد حمله داشت٬ ترجیح داد از میانه زمین دروازه روسیه را تهدید کند ولی توپ او توسط دروازه‌بان مهار شد.

دقیقه ۷۴(گل): همکاری خوب بازیکنان روسیه روی غفلت مدافعان ما از سمت راست توپ را به محوطه جریمه ایران فرستاد و پولوز٬ مهاجم تازه به میدان آمده روسیه به راحتی دروازه بیرانوند را باز کرد.

دقیقه ۸۸: موقعیت خوبی به بازیکنان روسیه رسید ولی ضربه بازیکن این تیم با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۹۰: ضربه ایستگاهی روی دروازه ایران ارسال شد و ضربه سر خطرناک مهاجم روسیه با واکنش به موقع بیرانوند همراه بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما