شناسهٔ خبر: 25657562 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

هشدار سخنگوی جنبش انصارالله:

خطر اشغال استان های جنوبی یمن از سوی متجاوزان وجود دارد

تهران - ایرنا - سخنگوی جنبش انصارالله یمن یکشنبه شب اظهار داشت آنچه که در استان های جنوبی این کشور روی داده، حاکی از خطر اشغالگری متجاوزان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری المسیره یمن، «محمد عبدالسلام» افزود: مردم یمن هرگز با کسی که به دنبال جدا کردن قسمتی از خاک این کشور است سر سازش نخواهند داشت.
وی گفت: ما در آغاز سال چهارم تجاوز به یمن هستیم و محاصره این کشور ثابت کرد این تجاوز به خاطر طمع ورزی های اقتصادی، نظامی و امنیتی بوده و اشغال جزایر، بنادر و نقاط مهم یمن از جمله جزیره سقطری از سوی متجاوزان دلیلی بر این مدعا است.
سخنگوی انصار الله یمن در ادامه به انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس اشاره کرد و افزود: همه ملت های عربی اسلامی باید برای حمایت از فلسطین با طرح معامله قرن دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا مقابله کنند.
وی افزود: همه در این مرحله باید انتخاب کنند که آیا با فلسطین هستند یا با اسرائیل.
محمد عبدالسلام در پایان گفت: ائتلاف به رهبری عربستان علیه یمن در پایان و با وجود کشتار، محاصره و بمباران، بازنده خواهند بود.
عربستان از روز ششم فروردین سال 94 در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده ای را علیه یمن، فقیرترین کشور عربی آغاز کرد تا به بهانه بازگردان 'عبدربه منصور هادی' رئیس جمهوری مستعفی این کشور به قدرت، به اهداف و زیادخواهی های سیاسی خود جامه عمل بپوشاند.
تجاوز عربستان به یمن تاکنون منجر به کشته شدن بیش از 14 هزار یمنی بی گناه و ویرانی این کشور شده است.
شبک**9365**3404

نظر شما