شناسهٔ خبر: 25656639 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سرپرست بیمارستان شهید گنجی برازجان خبر داد:

واحد درمان سکته مغزی در بیمارستان شهید گنجی برازجان راه‌اندازی شد

بوشهر - سرپرست بیمارستان شهید گنجی برازجان از راه اندازی واحد استروک برای درمان سکته مغزی در این بیمارستان برای خدمات رسانی به بیماران خبر داد.

صاحب‌خبر -

نظر غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت:تلاش مجموعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اجرای طرح تحول سلامت، افزایش خدمت رسانی به بیماران از لحاظ کمی و کیفی بوده است.

وی افزود: با اجرای طرح تحول سلامت، روند خدمت رسانی به مردم، مطلوب تر و بار سنگین هزینه های درمان تا حدود زیادی از دوش مردم برداشته شده است.

غلامی بیان داشت: در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت، علاوه بر کم شدن هزینه های درمان، در زمینه تجهیزات مورد نیاز مراکز درمانی نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: در ماه گذشته شاهد راه اندازی دستگاه اکوکاردیوگرافی سونو سایت در بیمارستان شهید گنجی برازجان بودیم که روند خدمت رسانی به بیماران قلبی و عروقی را بهتر می کند.

سرپرست بیمارستان شهید گنجی برازجان از راه اندازی واحد استروک(درمان سکته مغزی) در این بیمارستان خبر داد و اظهار داشت: این واحد  در راستای دستورالعمل مقام عالی وزارت بهداشت و درجهت درمان به موقع و کاهش آسیب‌های ناشی از سکته مغزی راه اندازی شده و در بخش اورژانس بزرگسالان بیمارستان فعال شد.

وی افزود: آموزش‌های لازم برای همکاران اورژانس و کلیه پرسنل درگیر این طرح برگزار شده و آمادگی لازم برای اجرای این طرح وجود دارد.

نظر شما