شناسهٔ خبر: 25656611 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دیپلماتی که با رفتارش در نشست کنفرانس اسلامی به سوژه فضای مجازی تبدیل شد + فیلم

در روزهای اخیر کلیپی با عنوان "رفتار عجیب دیپلمات ایرانی در ترکیه" منتشر شد اما بررسی‌ها نشان می‌دهد، شخص مذکور عضو هیئت پاکستانی بوده است.

صاحب‌خبر -

دیپلماتی که با رفتارش در نشست کنفرانس اسلامی به سوژه فضای مجازی تبدیل شد +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روز جمعه، سران و نمایندگان بیش از ۴۰ کشور در نشست فوق‌العاده سازمان همکاری اسلامی که در استانبول برگزار شد، شرکت کردند.

پس از برگزاری این نشست، ویدیویی با عنوان "رفتار عجیب دیپلمات ایرانی در ترکیه" از یک دیپلمات که پشت سر حسن روحانی رئیس جمهوری ایران در این کنفرانس نشسته، سوژه فضای مجازی شده است. این دیپلمات به طور مداوم و با حالت خاصی در حال خوردن میوه و نوشیدنی است.

mp4
<div id="video-display-embed-code"><script src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/6539576/306607_8035555?width=400&height=300"></script></div>

پس از انتشار این ویدئو، در ابتدا  دیپلمات مذکور از سوی برخی رسانه‌ها، ایرانی معرفی شد که انتقاد بسیاری را برانگیخت. اما بررسی عکس‌های این کنفرانس نشان می‌دهد که این دیپلمات ایرانی نیست، بلکه پاکستانی بوده و همراه با نخست وزیر این کشور برای شرکت در نشست سازمان کنفرانس اسلامی به استانبول سفر کرده است.

دیپلماتی که با رفتارش در نشست کنفرانس اسلامی به سوژه فضای مجازی تبدیل شد +فیلم

دیپلماتی که با رفتارش در نشست کنفرانس اسلامی به سوژه فضای مجازی تبدیل شد + فیلم

انتهای پیام/

نظر شما