شناسهٔ خبر: 25656354 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

کانال های رفع آبگرفتگی در شهرک عباس آباد آستارا ساخته شد

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ جواد معیتی روز یکشنبه در بازدید از مراحل پایانی طرح هدایت آب های سطحی در شهرک عباس آباد آستارا افزود: بارش ها و آبگرفتگی های پاییزی و

صاحب‌خبر - به گزارش خبرنگار ایرنا؛ جواد معیتی روز یکشنبه در بازدید از مراحل پایانی طرح هدایت آب های سطحی در شهرک عباس آباد آستارا افزود: بارش ها و آبگرفتگی های پاییزی و زمستانی باعث کندی تردد و رنجش اهالی این شهرک می شد و برای ساخت کانال ها، جوی ها و پازل بندی معابر آن، 6 میلیارد و 600 میلیون ریال هزینه شده است.
وی ادامه داد: زیرسازی و آسفالت معابر این شهرک نیز به مساحت 9 هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و 600 میلیون ریال آغاز شده است و در هفته دولت امسال تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.
شهرک عباس آباد بندر آستارا با اندکی فاصله از مرکز این شهرستان، در حاشیه محور آستارا-تالش قرار دارد و اهالی آن از آبگرفتگی مکرر معابر گلایه می کردند.

** دوره مربیگری آمادگی جسمانی بانوان در آستارا برگزار شد
رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: دوره مربیگری درجه سه آمادگی جسمانی بانوان با آزمون های تئوری و عملی و با شرکت 35 نفر به مدت پنج روز در سالن ورزشی انقلاب آستارا برگزار شد.
وحید خاصی پور افزود: دو سرعت و استقامت، پرش روی مانع و جابجایی وزنه از بخش های مختلف این دوره بود و از سوی هیات ورزش های همگانی استان گیلان، به شرکت کنندگان گواهینامه اعطا خواهد شد.
وی اظهار کرد: کمیته آمادگی جسمانی جزو 20 کمیته فعال هیات ورزش های همگانی آستاراست و علاقه مندان زیادی دارد.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده است و سه هزار و 500 ورزشکار در آن فعالیت می کنند.
7105 / 7124 /6030
انتهای پیام

نظر شما