شناسهٔ خبر: 25654883 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

درگيري خونين دو برادر معتاد

روزنامه جوان

دو برادر معتاد به خاطر نگهداري پدر معتادشان درگيري مرگباري را رقم زدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ما، ساعت 23‌شامگاه جمعه 28ارديبهشت‌ماه قاضي سيد سجاد منافي‌آذر، بازپرس ويژه قتل تهران با تماس تلفني مأموران كلانتري‌116 مولوي از قتل مرد ميانسالي باخبر و همراه تيمي از كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي راهي محل شدند. تيم جنايي روي تخت بيمارستان سينا با جسد مرد‌61 ساله‌اي به نام فرمان روبه‌رو شدند كه با اصابت 10 ضربه چاقو به قتل رسيده بود. بررسي‌ها حكايت از اين داشت مقتول ساعت‌18 با برادر 60‌ساله‌اش در خانه‌شان حوالي خيابان هرندي درگيري مرگباري را رقم زده است كه در جريان آن برادر كوچكتر با ضربات متعدد چاقو برادر بزرگترش را از پاي در مي‌آورد. تحقيقات تيم‌جنايي نشان داد قاتل و مقتول هر دو معتاد به مواد‌مخدر هستند و مدتي است پدر بيمارشان را نگهداري مي‌كنند.
پدر مقتول گفت: دو پسرم همراه من زندگي مي‌كنند. لحظه حادثه متوجه صداي درگيري آنها از داخل حياط شدم. به سختي خودم را به كنار پنجره رساندم كه ديدم بهادر، فرمان را با چاقو به شدت زخمي كرده است. در حالي كه كف حياط خونين شده بود با داد و فرياد از همسايه‌ها درخواست كمك كردم و لحظاتي بعد همسايه‌ها به داخل خانه ما آمدند و با ديدن اين صحنه موضوع را به پليس و اورژانس اطلاع دادند. مأموران پليس بهادر را در حالي كه چاقوي خونيني در دست داشت بازداشت كردند و فرمان را به بيمارستان منتقل كردند، اما فرمان بر اثر خونريزي شديد در بيمارستان فوت كرد.
متهم گفت: ما سه برادر و دو خواهر هستيم. يكي از برادران و دو خواهرمان ازدواج كرده‌اند، اما من و فرمان هر دو مجرد و هرگز ازدواج نكرده بوديم به همين دليل در خانه قديمي‌مان همراه پدرمان زندگي مي‌كرديم. مدتي است من از پدر بيمارم پرستاري مي‌كنم و برادرم بيشتر دنبال خوشگذراني است. ما هميشه براي نگهداري پدرمان با هم اختلاف داشتيم و مشاجره لفظي مي‌كرديم. ساعت نزديك 6‌عصر بود كه با فرمان به خاطر نگهداري پدرمان مشاجره لفظي كرديم. او شروع به داد و فرياد كرد كه با هم درگير شديم. وي در ادعايي گفت: پس از اين فرمان به داخل خانه رفت و چاقوي ميوه خوري برداشت و شروع به خود زني كرد. من قصد داشتم مانع او شوم كه خودم زخمي شدم. پس از اين همسايه‌ها به خانه ما آمدند و برادرم را به بيمارستان منتقل كردند.
در حالي كه متهم با تناقضگويي قصد فريب مأموران را داشت و مدعي بود كه مرتكب قتل نشده است به دستور قاضي منافي آذر بازداشت شد و براي تحقيقات بيشتر در اختيار كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي قرار گرفت. همزمان با ادامه تحقيقات درباره اين حادثه جسد مقتول براي انجام آزمايش‌هاي لازم به پزشكي قانوني فرستاده شد. همچنين قرار شد متهم پس از تحقيقات براي بررسي صحت سلامت روحي و رواني‌اش به پزشكي قانوني منتقل شود.

نظر شما