شناسهٔ خبر: 25654590 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

ایستگاه جدید آتش نشانی در اردبیل افتتاح می شود

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ دکتر حمید لطف اللهیان تصریح کرد: ایستگاه شماره ۶ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل واقع در

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ دکتر حمید لطف اللهیان تصریح کرد: ایستگاه شماره ۶ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل واقع در شهرک کوثر با هدف امداد رسانی در مواقع حادثه به ساکنان محدوده شهرک های کوثر، نیایش، نادری افتتاح خواهد شد.

وی با بیان این که در این ایستگاه بیش از ۲۷ نیروی امداد و نجات در سه شیفت کاری مشغول امداد رسانی به شهروندان در مواقع ضروری خواهند بود، افزود: خودروهای امدادرسانی نیز در این محل مستقر شده است.

شهردار اردبیل گفت: با افزایش یک ایستگاه آتش نشانی به مجموع ایستگاه‌های این سازمان ،پیش بینی می شود میانگین زمان حضور در محله حادثه کاهش یافته و سرعت در امداد رسانی افزایش یابد.

لطف‌اللهیان با بیان اینکه ایستگاه شماره ۶ آتش نشانی با هدف ارتقا ایمنی در شهرک های شهر اردبیل افتتاح خواهد شد، افزود: دوره های آموزشی متمرکز نیز برای آتش نشانان برگزار می شود .

وی همچنین با اشاره به انجام اقدامات اولیه ترخیص نردبان 56 متری در گمرک بیان کرد: این نردبان به طول ۵۶ متر از شرکت معتبر ایتالیایی به منظور اطفای حریق خریداری شده و در حال ترخیص از گمرک کشور است.

شهردار اردبیل با تاکید بر افزایش ضریب ایمنی اماکن های عمومی، تجاری و مسکونی در شهر گفت: ایمن سازی ساختار شهرسازی و ساخت و ساز شهری به منظور کاهش حوادث ضروری است.

46

انتهای پیام

نظر شما