شناسهٔ خبر: 25654415 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مسئول اداره حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه ولی عصر(عج):

۴ میلیون نفر از یادمان های دفاع مقدس خوزستان بازدید کردند

اهواز- مسئول اداره حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه ولی عصر(عج) گفت: چهار میلیون زائر در قالب کاروان های راهیان نور از یادمان های دفاع مقدس بازدید کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عادل عساکره در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس که شامگاه امروز در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: امسال ۳۹ هزار دانش آموز به  یادمان های دفاع مقدس اعزام شدند که بیشترین آمار اعزامی متعلق به خوزستان بود.

وی با اشاره به بازدید بیش از دو هزار و ۵۰۰ نفر دانشجو از مناطق عملیاتی، از راه اندازی هشت نمایشگاه دفاع مقدس در مناطق دهلاویه، زید و چذابه و نمایشگاه هوایی دزفول خبر داد و افزود: ۵۱ شب رزمایش در اردوگاه شهید غلامی اجرا شد که با بازدید ۴۷ هزار و ۷۰۰ نفر همراه بود.

سرهنگ عساکره با اشاره به چاپ هفت هزار و ۲۷۷ مترمربع بنر و نصب هفت هزار پرچم در یادمان های دفاع مقدس یادآور شد: یک هزار و ۷۶۷ نفر روز راوی همراه کاروان های راهیان نور و یک هزار و ۲۱۴ نفر روز راوی نیز در یادمان های دفاع مقدس استقرار داشتند.

مسئول اداره حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه ولی عصر(عج) با اعلام این آمار که از همکاری ۳۲ هزار و ۳۷۷ نفر روز خادم در یادمان ها بهره گرفته شد، خبر داد: امسال ۱۶ هزار و ۷۷۳ نفر در یادمان های دفاع مقدس ویزیت شدند که از این بین چهار هزار و ۱۴۲ تزریق، ۱۵۴ نفر اکسیژن تراپی، ۴۵۱ نفر اعزام به بیمارستان ها و ۱۴۴ نفر بستری داشتیم.

وی با اشاره به اینکه ۱۰ هزار و ۸۳۷ بازدید بهداشتی از اماکن و مراکز مختلف داشتیم، بیان کرد: در مجموع چهار میلیون زائر در قالب کاروان های راهیان نور از یادمان های دفاع مقدس بازدید داشتند.

سرهنگ عساکره با اشاره به بازدید ۵۰ مسئول ملی از یادمان ها،  یادآور شد: یک هزار و ۶۴۶ زائر خارجی از ۱۵ کشور نیز از یادمان های دفاع مقدس بازدید داشتند.

نظر شما