شناسهٔ خبر: 25654239 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

فیلمی با بازی محسن کیایی، بهنام تشکر، پانته‌آ پناهی‌ها، بابک حمیدیان و ...

بایکوت «جشن دلتنگی» توسط حوزه هنری و فارابی؟

فیلم سینمایی «جشن دلتنگی» به کارگردان پوریا آذربایجانی از جمله آثار روی پرده اکران دوم نوروز است که از همان آغاز نمایش با محدودیت سالن روبرو بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ این فیلم سینمایی فیلم هرچند در سرگروه زندگی روی پرده رفت، اما هیچ گاه حجم سینماهای فول سانسش به 10 سالن هم نرسید آن هم درحالی که «بهمن سبز» وابسته به حوزه هنری پخش فیلم را برعهده داشت.

در روزهای اخیر نه فقط همان اندک سالن های فیلم کاهش یافته بلکه فیلم «جشن دلتنگی» در سینماهای متعلق به حوزه هنری هم وضعیت نمایش مطلوبی ندارد؛ درنظر بگیرید که پردیس آزادی که مهمترین سینمای فعال حوزه محسوب می شود فقط روزی یک سانس را به این فیلم اختصاص داده و سینما بهمن هم فقط دو سانس که یکی از این سانس ها هم در ماه رمضان ساعت 12 ظهر است.

در میان سینماهای حوزه در شهرستان ها هم فیلم «جشن دلتنگی» تاکنون فقط در سه شهر همدان، اصفهان و بوشهر به نمایش درآمده که در این میان فقط پردیس چارباغ اصفهان بوده که سانس های نرمالی به این فیلم اختصاص داده است.

از سویی دیگر سینما فرهنگ منصوب به فارابی هم که پیش تر روزی یک سانس فیلم را نمایش می داد کلا این فیلم را از مدار خارج کرده است.

فیلم سینمایی «جشن دلتنگی» به کارگردانی پوریا آذربایجانی و تهیه‌کنندگی علی قائم مقامی و با حضور محسن کیایی، بهنام تشکر، پانته‌آ پناهی‌ها، بابک حمیدیان، مینا ساداتی، ساغر قناعت، پریوش نظریه، امید روحانی، روزبه فدوی، عرفان ناصری، علی دهبان، ندا عقیقی، اشکان منصوری ساخته شده است.

 

نظر شما