شناسهٔ خبر: 25654093 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: نصر-قدیمی | لینک خبر

در گفت و‌گو‌ با نصر؛

واکنش فرماندار تبریز به فیلم آدم ربایی دختری در تبریز؛ موضوع خانوادگی بود/ دختر رها شده بود

نصر: فرماندار تبریز در واکنش به انتشار ویدئویی که حکایت از ربوده شدن دختری ۱۸ ساله در تبریز می کرد گفت: این موضوع خانوادگی بود و به فاصله کوتاهی دختر رها شده بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش نصر، علیار راستگو دقایقی پیش در گفت و گو با خبرنگار نصر افزود: بالافاصله بعد از انتشار این فیلم موضوع از پلیس آگاهی پیگیری شد که مشخص گردید پسری که فامیل دختر ربوده شده نیز بود نسبت به وی  ابراز علاقه کرده بود‌T ولی به دلیل عدم رضایت والدین دختر مبنی بر ازدواج شان اقدام به این کار کرد.

وی ادامه داد: صبح امروز بعد از وقوع این حادثه ربایندگان دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده اند.

گزارش نصر می افزاید، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی نیز با اشاره به انتشار فیلمی در فضای مجازی با عنوان “دزدیده شدن دختر ۱۸ ساله در تبریز” در توضیح این خبر به خبرنگار نصر گفت: این حادثه که صبح امروز در محله ملازینال تبریز اتفاق افتاد و آدم ربایان پس از طی مسافت کوتاهی، دختر جوان را رها کردند و سپس متواری شدند.
سرهنگ علی اسمعیل پور علت و انگیزه ربایش این دختر جوان را عدم قبول خواستگاری رباینده اعلام کرده و گفت: متاسفانه در این مناطق ماجرای فراری دادن دختر به یک اپیدمی تبدیل شده بود که خوشبختانه بسیار کم رنگ شده است.
وی ادامه داد: بلافاصله پس از شکایت خانواده دختر، عاملان این حادثه شناسایی و به کلانتری احضار شدند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی در پایان گفت:  در حال حاضر هم دختر جوان و هم اقدام کننده به آدم ربایی یا همان خواستگار به همراه خانواده های خود در بخش مشاوره کلانتری حضور دارند و امیدواریم این ماجرا با صلح و صفا به ازدواج منتهی شود.
انتهای پیام/

نظر شما