شناسهٔ خبر: 25653581 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

ميز خبر

صاحب‌خبر -

 کمک 4 ميلياردي رهبر انقلاب به جشن گلريزان زندانيان جرائم غيرعمد

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي به منظور آزادي زندانيان جرايم غيرعمد تحت حمايت ستاد ديه کشور مبلغي معادل 4 ميليارد ريال اختصاص فرمودند.

به گزارش مهر به نقل از روابط عمومي ستاد ديه کشور، علاوه بر حمايت معنوي از اين نهاد حمايتي، از ابتداي سال 81 تا به امروز در مجموع مبلغي معادل يک ميليارد و 827 ميليون تومان از سوي معظم‌له براي آزادي بدهکاران غيربزهکار پرداخت شده است.

منابع سوري در گفت وگو با الميادين:

خبر درخواست پوتين براي خروج ايران از سوريه کذب است

منابع دفتر رياست جمهوري سوريه در گفت وگو با شبکه الميادين، خبر منسوب به ولاديمير پوتين رئيس جمهوري روسيه در مورد درخواست وي براي 'خروج نيروهاي ايراني از سوريه' را تکذيب کردند.به گزارش ايرنا ، اين منابع در توضيح سخنان پوتين به نقل از يک مقام روس خاطرنشان کردند اين اظهارات نيروهاي روسي و ايراني را که به درخواست دولت قانوني سوريه در اين کشور حضور دارند، شامل نمي شود و در نتيجه خروج آن ها از اين کشور نيز تنها بنا به درخواست دمشق تحقق خواهد يافت.

سازمان ملل: قبل از آن که دير شود غزه را نجات دهيد!

دفتر هماهنگ کننده امور انساني سازمان ملل "اوچا" از کشورهاي حامي مالي فلسطين و جامعه بين الملل خواست قبل از اين که دير شود براي نجات غزه و لغو فوري محاصره اين شهر تلاش کنند.

به گزارش ايسنا، به نقل از مرکز اطلاع رساني فلسطين، "اوچا" در گزارشي نسبت به فروپاشي بخش‌هاي حياتي در نوار غزه به ويژه زيرساخت‌ها و بخش‌هاي بهداشت و آموزش به شدت هشدار داد. دفتر مذکور از بازگشايي گذرگاه زميني رفح به روي فلسطينيان در ماه مبارک رمضان و ورود کمک‌هاي پزشکي مصر به اين شهر، همچنين ورود چهار کاميون حامل کمک‌هاي پزشکي اردن به غزه و انتقال 11 نفر از مجروحان راهپيمايي‌هاي اخير به بيمارستان‌هاي اردن براي درمان استقبال کرد.

آلمان به دنبال روابط دوستانه با روسيه

به گفته رهبر حزب چپ‌گراي آلمان ايجاد روابط دوستانه با روسيه امنيت اروپا را تضمين مي‌کند.

به گزارش ايسنا، به نقل از ريانووستي، زارا واگِن کِنشت، رهبر حزب چپ آلمان گفت: ما خواهان پايان دوران يخبندان در روابط دو کشور هستيم، تحريم‌هاي دوجانبه عمدتا به سازمان‌هاي اروپايي و آلماني آسيب مي‌زند و بنابراين پيگير لغو آن هستيم.

برچسب‌ها:

نظر شما