شناسهٔ خبر: 25653217 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

عضو هیات مدیره استقلال: تصمیم کی روش قابل احترام است

تهران- ایرنا- «عباس ملکی» عضو هیات مدیره باشگاه استقلال، گفت: «کارلوس کی روش» سرمربی تیم ملی فوتبال بهتر از هر فرد دیگری صلاح تیم را می داند و به تصمیم او برای معرفی نفرات نهایی احترام می گذارم.

صاحب‌خبر -

ملکی امروز (یکشنبه) در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در حذف «وریا غفوری» و «سید حسین حسینی» از جمع تیم ملی فوتبال افزود: سرمربی تیم ملی هر کشوری فقط به موفقیت تیم خود می اندیشد و قطعا کی روش نیز از این قاعده مستثنی نیست.
وی گفت: غفوری و حسینی بازیکنان بسیار ارزنده و با ارزشی برای تیم فوتبال استقلال هستند که خدمت و زحمات زیادی به خصوص در لیگ هفدهم فوتبال انجام دادند. اما نظر کی روش قابل احترام است و او بهتر می داند که در رقابت های جام جهانی 2018 روسیه با چه ترکیبی باید مقابل حریفان حاضر شود.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در باره پیشنهاد چهار میلیون دلاری باشگاه الهلال عربستان برای جذب «مامه تیام» مهاجم سنگالی آبی پوشان گفت: تیام با باشگاه استقلال قرارداد دارد و اگر هم صحبتی در باره جدایی او مطرح باشد، باید با حضور«وینفرد شفر» سرمربی تیم و «رضا افتخاری» مدیرعامل به تفاهم برسد که فعلا چنین اتفاقی رخ نداده است.
ملکی گفت که به عنوان یک ایرانی دوست دارد تیم ملی ایران قهرمان جام جهانی 2018 روسیه شود.
وی ادامه داد: البته این آرزو در دنیای فوتبال و واقعیت محال به نظر می رسد ولی به مانند همه ایرانی ها، ما نیز علاقه مند و خواستار بازی های آبرومندانه تیم ملی مقابل حریفان قدر اروپایی و آفریقایی هستیم.
کی روش پیش از اعزام تیم ملی به اردوی ترکیه 24 بازیکن را به عنوان حاضران در استانبول معرفی کرد که از لیست 35 نفره قبلی استیون بیت آشور، احمدعبدالله زاده، سروش رفیعی، علی کریمی، امیدنورافکن، سعیدآقایی و محمدانصاری خط خوردند و سید جلال حسینی، وریا غفوری، سید حسین حسینی و کاوه رضایی در فهرست انتظار تیم ملی قرار دارند.
علیرضا بیرانوند از پرسپولیس، رشید مظاهری ازذوب آهن، امیرعابدزاده از تیتم ماریتیمو، علی قلی زاده از سایپا، مجید حسینی - امید ابراهیمی - روزبه چشمی و پژمان منتظری از استقلال، میلاد محمدی از تیم احمد گروژنی، محمد خانزاده از تیم پدیده، مرتضی پورعلی گنجی از تیم السد قطر، رامین رضاییان از تیم اوستنده، احسان حاج صفی و کریم انصاری فرد از تیم المپیاکوس، مسعود شجاعی از تیم آ اک آتن، مهدی ترابی از تیم سایپا، سعید عزت اللهی از تیم روستوف، علیرضا جهانبخش از آلکمار، اشکان دژآگه از ناتینتگهام، مهدی طارمی از الغرافه، رضا قوچان نژاد از هیرنوین، سامان قدوس از اوسترشوند، سردار آزمون از روبین کازان و وحید امیری از پرسپولیس 24 بازیکن دعوت شده به تیم ملی هستند.
قرار است کی روش لیست نهایی و 23 نفره تیم ملی را 14 خرداد ماه به فدراسیون جهانی فوتبال اعلام کند.
تیم ملی فوتبال ایران در راه آماده سازی برای جام جهانی مصاف با تیم های یونان و ترکیه را در دستور کار دارد و پس از آن در آخرین دیدار دوستانه در روسیه به مصاف تیم ملی لیتوانی می رود.
در گروه «بی» جام جهانی 2018 روسیه ملی پوشان ایران با تیم های مراکش، اسپانیا و پرتغال هم گروه هستند که به ترتیب روزهای 25، 30 خرداد و 4 تیر ماه مقابل حریفان خود صف آرایی خواهند کرد.
ورزشی**9029**1368

نظر شما