شناسهٔ خبر: 25653071 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ثبت نام اینترنتی کتب درسی مقطع ابتدایی در کردستان آغاز شد

سنندج - ایرنا - مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش کردستان گفت: ثبت سفارش گروهی و انفرادی کتاب های درسی دانش آموزان پایه دوم تا ششم ابتدایی در این استان آغاز شده است.

صاحب‌خبر -

علیرضا منتشلو روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اولیای دانش آموزان می توانند با ورود به سامانه www.irtextbook.ir و وارد کردن مشخصات و طی مراحل پرداخت اقدام به ثبت سفارش کتب برای فرزندان خود کنند.
وی با بیان اینکه سامانه ثبت نام اینترنتی برای دانش آموزان دوره ابتدایی تا 18 خرداد باز است، افزود: علاوه بر دوره ابتدایی، دانش آموزان پایه های یازدهم و دوازدهم شاخه فنی حرفه ای و کاردانش نیز می توانند با ورود به این سامانه کتاب های خود را ثبت سفارش کنند.
مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش کردستان یادآور شد: امسال دانش آموزان پایه اول دوره ابتدایی و پایه دهم شاخه فنی و حرفه ای و کاردانش نیز می توانند به صورت اینترنتی کتاب های خود را سفارش دهند.
منتشلو با بیان اینکه سامانه ثبت اینترنتی کتب درسی برای دانش آموزان این 2 پایه نیز از 23 تیر تا 20 شهریور فعال خواهد شد، گفت: این دانش آموزان پس از سنجش و ثبت نام در سامانه سناد، می توانند کتاب های خود را به صورت اینترنتی خریداری کنند.
وی تاکید کرد: علاوه بر ثبت نام بصورت انفرادی مدارس نیز می توانند دانش آموزان خود را به صورت گروهی ثبت نام کنند تا مناطقی که به اینترنت دسترسی ندارند نیز بتوانند از این امکان بهره مند شوند.
در سال تحصیلی جاری (97 - 96) 285 هزار دانش آموز مقاطع مختلف تحصیلی در سه هزار و 700 مدرسه شهری و روستایی استان کردستان تحصیل می کنند.
7348/9102

نظر شما