شناسهٔ خبر: 25651417 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نشست کمیسیون اجتماعی با حضور آیت‌الله آملی لاریجانی / سوالات و مباحث نمایندگان بررسی شد

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اجتماعی از حضور اعضای این کمیسیون در قوه قضاییه و دیدار با آیت‌الله آملی لاریجانی خبر داد.

صاحب‌خبر -

نشست کمیسیون اجتماعی با حضور آیت‌الله آملی لاریجانی / سوالات و مباحث نمایندگان بررسی شدروح‌الله بابایی صالح عضو هیأت رئیسه کمیسیون اجتماعی در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، از نشست کمیسیون متبوع خود با آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه در محل این قوه خبر داد.

وی ادامه داد: نشست امروز عصر این کمیسیون در محل قوه قضاییه و برای تبادل نظر و برای بررسی برخی مسائل برگزار شد

بابایی صالح اظهار کرد: نمایندگان ابتدا نظرات و سوالات خود را مطرح و سپس رئیس قوه قضاییه توضیحاتی را ارائه کرد.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اجتماعی با اشاره به سخنان و اظهارات نمایندگان در این نشست بیان کرد: همکاری بین کمیسیون اجتماعی و قوه قضاییه تبادل اطلاعات، نحوه بررسی و اصلاح قوانین مربوط به آسیب‌های اجتماعی لایحه حمایت از زنان و ... از جمله مهمترین مسائلی بود که در این نشست از سوی اعضا بیان شد.

وی افزود: برخی همکاران خانم هم در این جلسه با اشاره به لایحه حمایتی زنان بحث اضطراب و نگرانی خانم‌ها از موضوع اسیدپاشی را بیان کردند.

بابایی صالح تأکید کرد: در نهایت آیت‌الله آملی لاریجانی مسائلی را درباره معوقات بانکی و اقدامات قوه قضاییه در بازپس گیری آن‌ها، مشکلات سپرده‌گاران و نحوه برخورد قوه مطالبی را بیان کردند.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اجتماعی گفت: همچنین رئیس قوه قضاییه ضمن ابراز گلایه از عدم استقلال این قوه درباره استخدام، جذب نیرو و بودجه اعلام کرد که باید قوه قضاییه در جذب نیرو و بودجه خود مستقل از دولت بتواند عمل کند.

وی تأکید کرد: همچنین نمایندگان سوالات ملی و منطقه‌ای خود را در پایان با آیت‌الله آملی لاریجانی در میان گذاشتند.

انتهای پیام /

نظر شما