شناسهٔ خبر: 25650414 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

عراقچی: هیچ بحث غیربرجامی با طرفهای اروپایی و دیگر کشورها نداريم؛ فقط در چارچوب ⁧برجام ⁩مذاکره میکنیم/ کمیسیون مشترک برجام جمعه تشکیل می‌شود

معاون سیاسی وزیر امور خارجه در حاشیه جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: کمیسیون مشترک برجام بدون حضور امریکا و برای بررسی ابعاد ناشی از خروج آمریکا از برجام و تبعات آن خواهد بود.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

معاون سیاسی وزیر امور خارجه هدف از مذاکرات با اروپایی‌ها را تأمین منافع ایران عنوان کرد و گفت: روز جمعه این هفته کمیسیون مشترک برجام به درخواست ایران جلسه خواهد داشت.

سید­عباس عراقچی در حاشیه حضور در جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: کمیسیون مشترک برجام بدون حضور امریکا و برای بررسی ابعاد ناشی از خروج آمریکا از برجام و تبعات آن خواهد بود.

معاون سیاسی وزیر امورخارجه با اشاره به تشکیل این کمیسیون تأکید کرد: هدف از تشکیل این جلسه این است که چگونه می شود نبود آمریکا را جبران کرد و کشورهای دیگر چگونه می توانند این نبود را جبران کنند و منتظر هستیم ببینیم اروپایی‌ها می‌توانند به تعهدات خود درباره برجام عمل کنند یا نه.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، وی افزود: هیچ بحث غیربرجامی با طرف های اروپایی و دیگر کشورها در حال حاضر نداریم و فقط در چارچوب برجام مذاکره می کنیم.

نظر شما