شناسهٔ خبر: 25650093 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

۲۱۰ واحد مسکونی به مددجویان زلزله زده تحت پوشش بهزیستی کرمانشاه واگذار شد

خبرگزاری شبستان: مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، با اشاره به انعقاد تفاهم نامه بهزیستی با سازمان بسیج سازندگی، گفت: این سازمان قرار است تعداد ۳۳۰ واحد مسکونی را احداث و تحویل مددجویان دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، دکتر امید قادری مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه امروز(30 اردیبهشت) در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در زلزله اخیر تعداد 2 هزار و 130 واحد از منازل مسکونی مددجویان زلزله زده تخریب شد.

 

وی با بیان اینکه بهزیستی در راستای بازسازی منازل مسکونی مددجویان پس از زلزله وارد کار شد، افزود: طی اقدامات انجام شده در فاز اول تاکنون 210 واحد مسکونی به مددجویان تکمیل واگذار شده است.

 

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، تصریح کرد: در این حادثه 673 واحد شهری و یک هزار و 457 واحد روستایی از منازل مسکونی مددجویان آسیب دید.

 

دکتر قادری، با اشاره به انعقاد تفاهم نامه بهزیستی با سازمان بسیج سازندگی، گفت: این سازمان قرار است تعداد 330 واحد مسکونی را احداث و تحویل مددجویان دهد.

 

وی افزود: تعداد 780 واحد مسکونی مددجویان در شهرستان سرپل ذهاب و 407 واحد نیز در شهرستان ثلاث باباجانی بیشترین آسیب را دیدند.

 

به گفته مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، سازمان بهزیستی در امر بازسازی منازل مسکونی مددجویان 10 میلیون تومان کمک بلاعوض اهدا می کند و علاوه بر این پنج میلیون تومان از سوی بنیاد مسکن پرداخت می شود و 30 میلیون تومان نیز تسهیلات پرداخت می شود.

نظر شما