شناسهٔ خبر: 25649868 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

شهرکرد| هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی آغاز شد

R41350/P1494/S6,54/CT11

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری گفت: از امروز هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان چهارمحال و بختیاری به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، فرهاد خلیل مقدم عصر امروز در آیئن افتتاح جشنواره کتابخوانی رضوی اظهار داشت: امسال نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برای سومین بار متولی برگزاری هشتمین جشنواره ملی کتاب خوانی رضوی می‌باشد و ما نیز در استان چهارمحال و بختیاری همزمان با سایر استانهای کشور با افتخار این جشنواره ملی و مذهبی را با تمام توان پیش خواهیم برد.

وی ضمن دعوت از عمومی مردم جهت شرکت در این مسابقه افزود: امیدوارم بتوانیم با مساعدت و همراهی کلیه دستگاه‌های اجرایی استان شاهد برگزاری شایسته این جشنواره در استان باشیم.

فرزاد رحیمی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی به ویژه در قشر کودک و نوجوان بیان کرد: در راستای نهادینه کردن این فرهنگ جهت تعامل با اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان در برگزاری هر چه با شکوه تر این جشنواره با همکاری مربیان و مراکز کانون در سطح استان تلاش خواهیم کرد.

رونمایی نمادین از کتب هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی، معرفی تخصصی کتاب‌های گروه سنی کودک جشنواره و پخش انیمیشن‌هایی با موضوع امام رضا(ع) از دیگر برنامه‌های اجرای شده در این مراسم بود.

 به گزارش تسنیم هشتمین جشنواره ملی کتاب خوانی رضوی از مجموعه برنامه‌های شانزدهمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا(ع) می‌باشد و علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به کتابخانه‌های عمومی و یا از طریق پرتال خبری اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان به آدرس www.shahrekordpl.ir به منابع این مسابقه و آخرین اخبار مربوط به آن در سطح استان دست یابند.

انتهای پیام/ ع

نظر شما