شناسهٔ خبر: 25649843 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

شهرکرد| امروز یکی از سلاح‌‌های مهم ما در برابر دشمن و استکبار "دعا" است

R41350/P1377/S6,54/CT11

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: امروز از سلاح‌های مهم ما در برابر دشمن، استکبار، صهیونیست و ظلم دعا است، باید بایستیم و دعا کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام عصر امروز در دیدار جمعی از عشایر استان به مناسبت سالروز بسیج عشایر اظهار داشت: امام نخواست کار سیاسی کند، امام بسیج را شکل نداد که کار سیاسی کرده باشد، امام همه سیاستش عین دیانت بود و یک سر سوزن سیاستش از دینش جدا نبود، این از ویژگی‌های بلند امام بود که همه سیاستش را از دین می‌گرفت و اهل این حقه بازی‌های دنیای امروز و حتی بعضی از داخلی‌های خودمان و بازیگری‌های سیاسی نبود.

وی افزود: امام بسیج را شکل داد تا یک بازوی توانمند اسلام باشد تا اسلام روز به روز بر قدرتش افزوده شود که همین هم شد، شما خودتان را با بسیج گره می‌زنید و با این نیت و هدف بسیج را تقویت می‌کنید و به بسیج می‌پیوندید و می‌بالید که اسلام و دین خدا قوت پیدا کند.

نکونام با بیان اینکه امام روزی 10 ساعت قرآن می‌خواند، خاطرنشان کرد: امام بعد از خوانده قرآن دلیر، قَدَر، قهرمان، شجاع و بی باک در مقابل آمریکا و استکبار، بی دینی‌ها، ظالمین و شاهان دنیاپرست می‌ایستد همه را جارو می‌کند و دور می‌ریزد و به برکت شما مردم، به برکت عشایر و بسیج، به برکت بیداردلان و یاران، انقلاب اسلامی شکل می‌گیرد.

وی گفت: قربانی انقلاب شدن یعنی قربانی قرآن شدن، فداکاری برای انقلاب اسلامی یعنی فداکاری برای راه نورانی پیغمبر و ائمه هدی به این دلیل شهدای ما به خودشان می‌بالند و این شهید شاخص کشورمان به خودش و به اینکه شب عاشورا به شهادت برسد می‌بالد و همان هم می‌شود و فداکاری می‌کند و به این دلیل است که انقلاب شهید حججی‌ها و مردان دلیری مثل قاسم سلیمانی‌ها تربیت می‌کند، اینها خیلی مهم است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: امروز از سلاح‌های مهم ما در برابر دشمن، استکبار، صهیونیست و ظلم دعا است، باید بایستیم و دعا کنیم، این شهدا هم ایستادند و در این سنگرها چقدر اشک ریختند و دعا خواندند، چه دعای کمیل‌هایی در سال‌های دفاع مقدس می‌خوانند، این شهدای مدافع حرم، چه نجواهایی در دعای کمیل و مناجات شعبانیه و راز و نیاز با خدا داشتند.

انتهای پیام/ش

نظر شما