شناسهٔ خبر: 25649681 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سرپرست فرمانداری رودسر :

مشکل آب در رودسر وجود ندارد/ مدیریت منابع آب ضروری است

رودسر- سرپرست فرمانداری رودسر با اشاره به شرایط مطلوب این شهرستان در زمینه منابع آب آشامیدنی و کشاورزی، تأکید کرد: مدیران نگاه ویژه ای به مدیریت منابع آبی داشته باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، علی وارسته ظهر یکشنبه درجلسه کمیته منابع آب شهرستان رودسر که در سالن اجتماعات بخشداری کلاچای برگزارشد، اظهار کرد: برای مقابله با معضل کم آبی نیازمند عزم و اهتمام همه جانبه مردم و مسئولان هستیم.

وی در ادامه همچنین به نزدیک بودن فصل گرما و زمان رشد خوشه های برنج نیز اشاره کرد و افزود: برای رو به رو شدن با کمترین مشکلات در حوزه آبی نیازمند برنامه ریزی دقیق و تعامل همه جانبه هستیم.

سرپرست فرمانداری رودسر با بیان اینکه بیشترین نشاء صورت گرفته در سطح اراضی شالیزاری استان مربوط به این شهرستان است، گفت: بررسی های انجام شده در سطح شهرستان نشان دهنده عدم وجود مشکل در حوزه منابع آبی در سطح شالیزارها است.

وی با اشاره به اینکه البته این بدان معنا نبوده که نباید مدیریتی در این زمینه انجام شود، تصریح کرد: مدیران به موضوع آب و مدیریت در این زمینه نگاه ویژه ای کنند.

در ادامه این جلسه بخشدار کلاچای برضرورت ترمیم و بازسازی سردهنه انهار در مناطق بی بالان، نوده و امیربنده در این بخش تأکید و اظهار کرد: متاسفانه شرایط موجود در این مناطق مطلوب نیست.

هادی کوچکی افزود: شرایط موجود نشان می دهد که اگر اقدام مناسب برای رفع این مشکلات صورت نگیرد خطر بحرانی شدن شرایط وجود دارد.

نظر شما