شناسهٔ خبر: 25649548 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: سینماپرس | لینک خبر

چه کسی طراح سریال «ستایش» است؟

ایسنا: مونا انوری‌زاده با تاکید بر اینکه طراح مجموعه‌ «ستایش» است، در عین حال مطرح کرد که از حقوق حرفه‌ای مادی و معنوی خود در رابطه با طراحی اولیه این مجموعه بی‌بهره مانده و مراتب اعتراض و گله‌مندی خویش را به مدیران محترم تلویزیون هم منعکس کرده‌ است.

صاحب‌خبر -

انوری‌زاده در مطلبی که به ایسنا ارسال کرده است، مطالب منتشرشده مبنی بر اینکه مرحوم ایرج قادری طراح «ستایش» بوده است را نادرست خواند و در عین حال روایت سرگذشت «ستایش» از لحظه خلق تا لحظه تولید را از حوصله این مطلب خارج خواند.

او نوشته است: «بهترین گواه برای صحت ادعای اینجانب مبنی بر طراحی مجموعه «ستایش»، تیتراژ فصل یک و دو سریال «ستایش» است که نام بنده به عنوان طراح سریال در آن قید شده و ذیل عنوان "بر اساس طرحی از مونا انوری زاده" آمده است. همچنین قرارداد نگارش این سریال نیز نزد اینجانب محفوظ است. »

وی در ادامه مطرح کرده است: «هم اکنون هم که فصل سوم سریال در حال تولید است، اینجانب به عنوان خالق  کاراکترها و خط داستانی نخستین که تمام فصول بعدی بر پایه آن بنا شده و ادامه یافته‌اند، از حقوق حرفه‌ای مادی و معنوی خود در رابطه با طراحی اولیه مجموعه بی‌بهره مانده‌ام که مراتب اعتراض و گله‌مندی خویش را به مدیران محترم تلویزیون منعکس کرده و تا اطلاع ثانوی منتظر تصمیم‌گیری و جمع‌بندی مدیران در شبکه سه و مرکز سیمافیلم به عنوان متولی تولیدات نمایشی سازمان هستم. »

سریال «ستایش» با ایفای نقش بازیگرانی چون داریوش ارجمند، جمشید مشایخی، محمود عزیزی، زهرا سعیدی، شیوا خنیاگر، نرگس محمدی، مهدی پاکدل، مهدی سلوکی، سیما تیرانداز، رامسین کبریتی و ... جمعه شب‌ها حدود یک ساعت روی آنتن شبکه سه می‌رفت.

هم اینک فصل سوم این سریال در حال ساخت است.

نظر شما