شناسهٔ خبر: 25649322 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ارتش سوریه از تروریست‌های اطراف درعا خواست تسلیم شوند

ارتش سوریه با استفاده از بالگرد و از طریق اعلامیه‌هایی که بر فراز شهرک‌های حومه استان درعا پخش شد، از تروریست‌ها خواست تا خود را تسلیم کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، گروه موسوم به «دیده‌بان حقوق بشر سوریه» اعلام کرد که ارتش سوریه با استفاده از بالگرد اعلامیه هایی را بر فراز شهرک «بصر الحریر» در شرق استان درعا و دیگر مناطق حومه شهرک‌های «الحراک» و «الصوره» پخش کرده و از تروریست‌ها خواسته تا خود را تسلیم کرده و مصالحه کنند.

به نوشته پایگاه اطلاع‌رسانی این گروه، در تاریخ 5 می گذشته نیز، ارتش سوریه اقدام به پخش هزاران اعلامیه بر فراز مناطق شرقی استان درعا کرد و در آن از مردم و گروههای مسلح خواست تا در جهت توقف خون‌ریزی مصالحه کنند که پس از آن گروهک «جیش خالد بن ولید» که هم‌پیمان داعش است با استفاده از پهباد برگه‌هایی پخش کرد و در آن از مردم و دیگر گروههای مسلح خواسته شد تا توبه کرده و به این گروهک بپیوندند.

در متن برگه‌هایی که ارتش سوریه پخش کرده آمده است: سوریه میهن همه است و شایسته این است که برای توقف خون‌ریزی و بازسازی سوریه همکاری کنیم. ارتش عربی سوریه با شما پیروز است نه علیه شما و در کنار یکدیگر بر تروریسم و حامیانش غلبه خواهیم کرد.

انتهای پیام/م

برچسب‌ها:

نظر شما