شناسهٔ خبر: 25649074 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سمنان| طرح بخشودگی جرائم مالیاتی در استان سمنان اجرایی می‌شود

R41366/P1377/S6,64/CT11

دادستان استان سمنان با بیان اینکه طرح بخشودگی جرائم مالیاتی در استان سمنان اجرایی می‌شود گفت: دوره آموزشی مدیران مالیاتی برای اخذ قانونی مالیات با حضور بازرس کل استان سمنان برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، حیدر آسیابی ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دستگاه‌های قضایی اظهار داشت: به اجرای طرح بخشودگی جرائم مالیاتی و بهره‌گیری حداکثری از آن در دستور کار این ستاد قرار دارد.

وی با اشاره به لزوم همکاری و تعامل مدیران مالیاتی استان سمنان در این عرصه یادآور شد: بسیاری از واحدهای تولیدی استان سمنان در حوزه مالیاتی مشکلاتی دارند که خط تولید را در استان از حرکت بازمی‌دارد.

دادستان استان سمنان با بیان اینکه تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی نقش مؤثری در توسعه و رونق تولید دارد تصریح کرد: بخش عظیمی از بودجه‌های کشور از منبع مالیات تأمین می‌شود به همین سبب اخذ مالیات در بیشتر  موارد لازم و ضروری است.

وی اضافه کرد: درعین‌حال باید برای حمایت از تولید کالای ایرانی نسبت به رفع مشکلات مالیاتی واحدهای تولیدی نیز اقدامی اساسی انجام دهیم.

آسیابی با اشاره به لزوم تقسیط بدهی مالیاتی واحدهای تولیدی یادآور شد: ایجاد شیوه واحد برای پرداخت مالیات و تعدیل مالیاتی در مرحله توافق از دیگر برنامه‌های این ستاد برای حمایت از تولید است.

وی مبارز داشت: دروِ آموزشی مدیران مالیاتی با حضور بازرس کل استان سمنان برای افزایش دقت و قانون مداری کارکنان در مراحل اخذ مالیات برگزار می‌شود.

دادستان سمنان خاطرنشان کرد: رفع مشکلات قضایی در سمیر سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان از دیگر رویکردهای این ستاد است.

انتهای پیام/ش

نظر شما