شناسهٔ خبر: 25648415 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جبهه جهانی مستضعفین | لینک خبر

تجلیل حماس از حمایت اهالی اراضی 48 از مردم غزه

جنبش حماس از حرکت اهالی مناطق اشغال شده در سال 48 به خصوص در شهر حیفا در حمایت از هموطنان خود در غزه و محکوم کردن جنایات پیوسته رژیم صهیونیستی تقدیر و تشکر کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش جبهه جهانی مستضعفین به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، جنبش حماس با صدور بیانیه ای فلسطینی های ساکن در روستاها و شهرهای داخل اراضی اشغال شده در سال ۱۹۴۸ را به ادامه راهپیمایی ها و فعالیت های خود فراخواند و تأکید کرد که با توجه به اهمیت فراوانی که این برنامه ها در احقاق حق فلسطینی ها و خنثی سازی تمام نقشه هایی که برای نابودی آرمان فلسطین کشیده شده است این برنامه ها باید در سراسر فلسطین و هر جای دنیا که فلسطینی هست فراگیر شوند.

جنبش حماس در بیانیه خود تصریح کرده است: این فعالیت ها نشان می دهند هر نقشه و ترفندی برای نابودی هویت و آرمان فلسطین محکوم به شکست است.

در این بیانیه آمده است امروز همبستگی ملت فلسطین و اصرار آنها بر حقوق و اصول ملی خود و مقابله با رژیم اشغالگر واقعیتی است که در میان تک تک افراد این ملت به رغم تمام ستم ها و ظلم هایی که به آن وارد می شود، به وضوح خود را نشان می دهد.

پلیس رژیم صهیونیستی جمعه شب ۲۱ فلسطینی را در داخل اراضی اشغال شده در سال ۴۸ که در اعتراض به فاجعه کشتار چند روز پیش در مرزهای غزه تظاهرات کردند، بازداشت کرد.

نظر شما