شناسهٔ خبر: 25647900 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سمنان| سبد کالاهای اساسی موردنیاز مددجویان سمنانی کمیته امداد ویژه ماه رمضان توزیع می‌شود

R41366/P41362/S6,64/CT11

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه ۲۹۰ کودک مددجو در استان سمنان بدون حامی هستند گفت: سبد کالاهای اساسی موردنیاز مددجویان در ماه رمضان توزیع می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سید جواد رضوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح محسنین در راستای کمک به کودکان بد سرپرست در سراسر کشور هرساله اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه یک هزار و 534 کودک سمنانی در راستای این طرح تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان قرار گرفتند اذعان کرد: مشارکت حامیان در استان سمنان کم‌نظیر بوده و باید نسبت به تقویت مشارکت حامیان و خیران استان اقدامی اساسی انجام دهیم.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه 290 کودک سمنانی امسال بدون حامی هستند تأکید کرد: این کودکان نیازمند دستان یاری‌رسان و پر از مهر حامیان و خیران هستند.

وی ماه رمضان را فرصتی مطلوب برای برگزاری طرح اکرام ایتام و محسنین دانست و گفت: توزیع سبد کالای غذایی یکی از مهم‌ترین اقدامات حمایتی این نهاد در ماه رمضان است که در سال 97 برای توزیع بیش از 12 هزار و 500 سبد کالا برنامه‌ریزی شد.

رضوی با بیان اینکه برای تهیه هر سبد کالا بالغ‌بر 120 هزار تومان هزینه شده است تصریح کرد: ماه رمضان سال گذشته بیش از 2 میلیارد و 870 میلیون تومان از سوی مردم در بخش‌های مختلف اطعام، افطاری و غیره پرداخت‌شده است.

وی ابراز داشت: کمیته امداد استان سمنان برای توسعه مشارکت‌های مردمی در ماه مبارک رمضان امسال جمع‌آوری 3 میلیارد و 650 میلیون تومان را برنامه‌ریزی کرده است.

محمد قوسی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان نیز در این نشست از اجرای طرح «مفتاح الجنه» در استان سمنان خبر داد و اظهار داشت: این طرح در ماه رمضان برای کمک به مددجویان، خدمت‌رسانی به آنان، پیگیری و حل مشکلات با حضور مسئولان استانی برگزار می‌شود.

وی بازدید از منازل مددجویان در ایام ماه مبارک رمضان را از دیگر برنامه‌های این نهاد برشمرد و ابراز داشت: شماره‌حساب 3590359049 و  شماره کارت 5888-7002-3377-6104 با شماره شناسه عمومی "طرح‌های اکرام ایتام، محسنین و شفا " برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در استان سمنان است.

قوسی با اشاره بهروش‌های پرداخت آنلاین و سریع برای جلب مشارکت‌های مردمی در این راستا خبر داد: مردم استان سمنان می‌توانند با شماره‌گیری #023*8877* کمک‌های نقدی خود برای حمایت از کودکان بد سرپرست و بی‌سرپرست پرداخت کنند.

وی از مشارکت بیش از 9 هزار و 650 حامی در استان سمنان طی یک سال گذشته خبر داد و بیان کرد: این حامیان 5 میلیارد و 967 میلیون تومان در طرح محسنین و اکرام ایتام پرداخت کردند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان گفت: سال گذشته 4 هزار و 910 نفر از کودکان بد سرپرست و بی‌سرپرست استان سمنان در طرح اکرام ایتام، محسنین و شفا تحت پوشش قرار گرفتند.

انتهای پیام/ ز

نظر شما