شناسهٔ خبر: 25647747 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

سرپرست دانشگاه سمنان: روابط عمومی، آینه تمام‌نمای فعالیت‌های هر دانشگاه و دستگاه اجرایی است

استان‌ها > سمنان - سرپرست دانشگاه سمنان گفت: روابط عمومی ، بازوی قدرتمند هر دانشگاه و دستگاه اجرایی است و فعالیت های انجام شده در درون آن از سوی این بخش به بیرون منعکس می شود

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین، دکتر مسعود نصیری زرندی در نشست رابطان خبری دانشگاه سمنان که به مناسبت 27 اردیبهشت روز روابط عمومی در سالن جلسات میثاق این دانشگاه شد ، ضمن تبریک روز روابط عمومی به تلاشگران این عرصه و نیز فرا رسیدن ماه مبارک رمضان افزود : کار روابط عمومی که انعکاس فعالیت های مختلف دانشگاه است باید با عشق و علاقه انجام شود .

وی با بیان اینکه کار روابط عمومی از اهمیت بالایی در یک دستگاه برخوردار است اظهار داشت : عصر ، عصر ارتباطات است و باید بر روی اطلاع رسانی سریع و صحیح و ارتباط با رسانه های دیداری ، شنیداری و نوشتاری بسیار توجه شود و در این زمینه کار کرد .

سرپرست دانشگاه سمنان بر جدی گرفتن واحد روابط عمومی در دانشگاه تاکید کرد و گفت : بروز رسانی فعالیتهای دانشگاه در قالب مستند ، برشور های مختلف معرفی دانشگاه ، کتابچه و ... توسط روابط عمومی باید مورد توجه ویژه قرار گیرد .

دکتر نصیری با اشاره به اینکه سایت ، ویترین دانشگاه است خواستار اطلاع رسانی سریع و به موقع رابطان خبری از فعالیت های انجام شده زیر مجموعه شان به واحد روابط عمومی برای انعکاس در سایت دانشگاه و نیز رسانه ها شد .

وی همچنین بر بروز رسانی سایت دانشکده ها تاکید کرد و گفت : آموزش رابطان خبری در اولویت قرار گیرد .

دکتری نصیری بر ایجاد دانشگاه با نشاط و اجرای برنامه های مختلف فرهنگی برای تقویت این بخش تاکید و تصریح کرد : در حال حاضر رقابت دانشگاه ها از سطح ملی فراتر رفته و در سطح جهانی با یکدیگر رقابت می کنند که باید با انعکاس به موقع فعالیت های مختلف علمی ، دانشجویی ، فرهنگی و موفقیتها در دستیابی به جایگاه بهتر کمک کرد .

دکتر علی ضیغمی سرپرست روابط عمومی دانشگاه سمنان هم به ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده این واحد پرداخت و گفت : ساماندهی رابطان خبری بخشهای مختلف دانشگاه و برگزاری کلاسهای آموزشی خبر نویسی برای آنان، راه اندازی ماهنامه خبری دانشگاه تحت عنوان خبرنامه الکترونیکی دانشگاه سمنان، افزایش فعالیت های مجازی دانشگاه و راه اندازی کانال رسمی دانشگاه در پیام رسان های سروش، ایتا و آی گپ ، افزایش سرعت و کیفیت اطلاع رسانی و پاسخگویی ، تدوین کتابچه معرفی دانشگاه از جمله فعالیت های انجام شده از سوی روابط عمومی دانشگاه سمنان است .

46

نظر شما