شناسهٔ خبر: 25643254 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

ادامه راه شهدا؛ ضامن ثبات امنیت ایران اسلامی

گروه سیاسی - جانشین بازرسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تنها با ادامه‌دادن راه شهدا می‌توانیم ثبات امنیت ایران اسلامی را تضمین کنیم.

صاحب‌خبر -

ادامه راه شهدا؛ ضامن ثبات امنیت ایران اسلامی

به گزارش ایکنا از البرز، سردارمهدی مهدوی‌نژاد، 30 اردیبهشت در آیین تودیع و معارفه فرمانده لشکر10 سیدالشهدا(ع) استان البرز که در حسینیه این لشکر برگزار شد با اشاره به رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهیدان در طول دفاع مقدس، اظهارکرد: اینک امنیت و اقتدار ایران اسلامی در دنیا مثال زدنی بوده و این امر را مدیون خون شهدا می‌دانیم و هر کسی که در مسیر، مرام و راه این شهیدان باشد شهدا آنان را شفاعت خواهند کرد.
وی با تاکید بر اینکه فرهنگ ایثار و شهادت نباید از زندگی نسل‌های ما حذف شود، افزود: هر نسلی باید بداند این کشور در سال‌های بحرانی و خطرناک با جانفشانی شهدا و گذشت خانواده‌هایشان سربلند مانده است و این خصیصه باید به نسل‌های بعد منتقل شود.
این مسئول با اشاره به جایگاه لشکر10 سیدالشهدا(ع)، عنوان کرد: رزمندگان این لشکر بارها با مقام معظم رهبری دیدار داشتند و خون شهدا و سرداران بزرگی همچون شرع پسند، میررضی، محمدی، کیانپور، میرالی، نژاد فلاح و فهمیده پشتوانه معنوی این لشکرهستند.
در این مراسم جانشین بازرسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اهدای لوح تقدیراز خدمات سرهنگ پاسدار «عباس قنبری‌ها» فرمانده پیشین لشکر10 سیدالشهدا(ع) قدردانی و سرهنگ پاسدار «رستمعلی رفیعی اتانی» را به عنوان فرمانده جدید این لشکر معرفی کرد.
انتهای پیام./

نظر شما