شناسهٔ خبر: 25643034 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نتانیاهو: خروج آمریکا از برجام فوق‌العاده بود

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در مصاحبه با فاکس نیوز به حمایت همیشگی خود از دونالد ترامپ و سیاست‌هایش علی‌الخصوص مسئله خروج از برجام پرداخت.

صاحب‌خبر -

نتانیاهو: خروج آمریکا از برجام فوق‌العاده بودبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در مصاحبه با فاکس‌نیوز ضمن اعلام حمایت‌های همیشگی خود از رئیس‌جمهور آمریکا و سیاست‌هایش گفت: خروج از توافق هسته‌ای ایران و انتقال سفارت آمریکا به اورشلیم (قدس اشغالی) دو اقدام فوق‌العاده از جانب ترامپ بود.

نتانیاهو مدعی شد ترامپ با خروج از برجام ماشین پولسازی ایران را که از آن برای فتح خاورمیانه استفاده می‌کرد، از کار انداخت.

وی افزود: کشورهای عربی از خروج ترامپ از برجام خوشحال هستند اما درمورد انتقال سفارت، ممکن است شاهد اعتراضاتی عادی باشیم که فکر نمی‌کنم اهمیت زیادی داشته باشد!

نتانیاهو در ادامه گفت: فلسطینیان "صلح با اسرائیل" را نمی‌خواهند. آنها به دنبال "صلح بدون اسرائیل" هستند. آنها می‌خواهند کشورشان نه در کنار اسرائیل بلکه بجای اسرائیل تاسیس شود. تنها اردن در حال حاضر خواهان همزیستی با اسرائیل است اما من می‌بینم که این مساله در سایر کشورهای عربی هم در حال اتفاق افتادن است.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی همچنین مدعی شد: ایران می‌خواهد نیروهای نظامی و تسلیحاتش را برای نابودی اسرائیل به سوریه منتقل کند اما من گفته‌ام که پیش از آنکه آنها در سوریه در کنار مرز اسرائیل پایگاه بسازند، ما با آن مقابله می‌کنیم. ما باید همگی تحت رهبری ترامپ برای بیرون راندن ایران از سوریه با همدیگر متحد شویم.

انتهای پیام/

مصاحبه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با فاکس نیوز

نظر شما