شناسهٔ خبر: 25640846 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شهروندان هنوز نتیجه انتخاب خود در مدیریت شهری را حس نکرده اند

رئیس شورای شهر تهران گفت: شاید هنوز شهروندان تهرانی نتایج انتخاب خود را در مدیریت شهری به خوبی حس نکرده‌اند.

صاحب‌خبر -

هاشمی: وضع مالی شهرداری نسبت به گذشته بهتر استبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن هاشمی رفسنجانی‌ رئیس شورای شهر تهران در آغاز شصت‌ و چهارمین جلسه شورای شهر تهران با بیان اینکه امروز آغاز نخستین روز کاری شهردار تهران است، اظهار کرد: تقارن‌ این روز با 29 اردیبهشت‌ ماه که سالروز انتخابات سال گذشته است (این در حالی است که امروز 30 اردیبهشت ماه است) را به فال نیک می‌گیریم.

رئیس شورای شهر تهران با ابراز امیدواری از اینکه فعالیت افشانی با حمایت همه جانبه اعضا روبرو شود، تصریح کرد: امیدواریم فصل درخشانی را در خدمت به مردم ایجاد کنید و مسیری را که نجفی به خوبی آغاز کرده بود و وقفه‌ای در آن ایجاد شد، بهتر ادامه دهید.

وی با بیان اینکه شاید شهردار جدید فرصت‌ بهتری نسبت به نجفی دارد، گفت: علت این است که بخشی از تغییرات در شهرداری رخ داده و وضع مالی شهرداری نسبت به گذشته بهتر است.

هاشمی رفسنجانی تصریح کرد: انتظار شورا این است که شهردار در خدمت عدالت‌محوری باشد و با اصلاحات ساختاری و چابک‌سازی شهر پیکر مدیریت شهری را اصلاح کند.

وی با تأکید بر اینکه باید در ترافیک تمرکز‌ ویژه داشته باشید و از روش هوشمند‌سازی استفاده کنید، افزود: باید در جهت تقویت درآمدهای پایدار و اصلاح بافت فرسود و مبارزه با آسیب‌های اجتماعی سرعت بخشی شود.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه من و اعضا مطمئن هستیم که او برنامه سوم را به شورا می‌آورد، ادامه داد: شاید هنوز شهروندان تهرانی نتایج انتخاب خود را در مدیریت شهری به خوبی حس نکرده‌اند و بخشی از این موضوع به خاطر ما است.

گفتنی است؛ هاشمی رفسنجانی در ابتدا با تبریک‌ ماه مبارک رمضان ابراز امیدواری کرد که این ماه فقط گرسنگی و تشنگی نباشد و روزه‌داری، روزه جلوگیری از ظلم به دیگران باشد و ما را به یک روزه‌دار واقعی تبدیل کند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: لازم است حماسه مردمی انتخابات 29 اردیبهشت‌ سال گذشته را که 3 برابر انتخابات شوراهای گذشته بود، گرامی بداریم.

انتهای پیام/

صحبت‌های رئیس شورای شهر تهران در شصت و چهارمین جلسه شورا

نظر شما