شناسهٔ خبر: 25640816 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار کرمان:

دستاوردهای نظام برای نسل جوان تبیین شود

کرمان - ایرنا - استاندار کرمان گفت: قدرت دفاعی، نظامی، اقتدار کشور در منطقه و دستاوردهای نظام در حوزه های مختلف از جمله در زمینه های آموزشی و ارائه خدمات زیربنایی را باید برای نسل جوان تبیین کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ارنا، علیرضا رزم حسینی روز یکشنبه در ستاد بزرگداشت ارتحال امام (ره) در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری کرمان ضمن تاکید بر لزوم تبیین اقدامات و دستاوردهای انقلاب اسلامی در برنامه های بزرگداشت بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام (ره) افزود: عدالت خواهی و عدالت محوری، رفع تبعیض و فساد و کارآمدی نظام از اهداف انقلاب اسلامی ایران بوده و هست.
وی اظهار داشت: کشور ما در حال حاضر شرایط ویژه ای دارد و نباید فریب اقداماتی را خورد که در صدد ضربه زدن به وحدت و همبستگی ملی کشور در حال انجام است.
استاندار کرمان تصریح کرد: می توان با ایجاد همگرایی در مقابل توطئه های دشمنان ایستاد و به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دست یافت.
وی بر پرهیز از تبلیغات کذب و بزرگنمایی نیز تاکید کرد و افزود: لازم است در کنار بیان صادقانه و واقعی خدمات انجام شده، کاستی ها و مشکلات را نیز مطرح کنیم.
رزم حسینی از اقدامات اعضای ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام (ره) تقدیر کرد و ادامه داد: یکی از اهداف انقلاب اسلامی ایران، مردم محوری و تکیه بر حضور مردم بوده و هست و در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران نیز هرجا نیاز به حضور مردم بوده، مردم در صحنه حاضر شده اند.
وی 14 خردادماه را روزی تلخ برای ملت ایران دانست و تاکید کرد: در این روز مردم از گوشه گوشه کشور برای حضور در آئین تشییع پیکر امام راحل در تهران حضور یافتند.
رزم حسینی از خردادماه به عنوان ماه حماسه های بزرگ یاد کرد و اظهار داشت: خرداد، ماه فتح خرمشهر است که فرزندان این مرز و بوم در کمال اخلاص در مقابل صدام که از حمایت های ابرقدرت ها برخوردار بود، با کمترین تلفات بیشترین پیروزی را به دست آوردند.
وی خاطرنشان کرد: باید همواره شهدا را به یاد آوریم و پیروزی های سوم خردادماه را به نسل های جوان انتقال دهیم.
استاندار کرمان گفت: نشان داده شده که اگر همبستگی ملی داشته باشیم و گوش به فرمان رهبری باشیم، توطئه های دشمنان شکست خواهد خورد.
وی یادآور شد: دکترین نظامی دشمنان، جنگ نظامی با ایران را در نظر ندارد زیرا آموزه های دفاع مقدس بازدارندگی ایجاد کرده است و به همین دلیل از راه ایجاد تفرقه و بر هم زدن وحدت برای رسیدن به اهداف خود تلاش می کنند.
رزم حسینی گفت: دشمنان از مسیر فضای مجازی نیز در صدد انجام برخی اقدامات برای رسیدن به اهداف خود هستند که نمونه این اقدامات را در اتفاقات دی ماه سال گذشته مشاهده کردیم.
وی، ولایت فقیه را یکی از دستاوردهای مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و برگرفته از آموزه های دینی برشمرد و ادامه داد: در این ایام باید بازتعریفی از اهداف انقلاب اسلامی انجام و کارهای مورد نیاز برای تداوم انقلاب تبیین شود.
وی با تاکید بر اینکه رسانه ها باید در راستای انتقال امید به مردم و بیان نقاط قوت نظام اقدام کنند گفت: این کار موجب همراهی بیشتر مردم و جلب مشارکت هر چه بیشتر جوانان خواهد شد.
استاندار کرمان تاکید کرد: اگر با مردم روابط صادقانه داشته باشیم و مشکلات را با آنها در میان بگذاریم مردم همراهی خواهند کرد و این امر را برخی مقاطع زمانی از جمله در دوران دفاع مقدس تجربه کرده ایم.
وی خاطرنشان کرد: امروز ابزارهای مبارزه با انقلاب اسلامی تغییر کرده و دشمنان به جای جنگ نظامی و فیزیکی، درصدد ضربه زدن به انسجام ملی هستند.
وی گفت: دشمنان می دانستند که برجام چه دستاوردهایی برای کشور دارد و چه سرمایه گذاری های بزرگی انجام شد، و البته ممکن است به همه خواسته های خود در برجام نرسیده باشیم.
وی اظهار کرد: ظرفیت های نظام مقدس جمهوری اسلامی در حدی است که بتواند به خوبی خود را اداره کند و در این زمینه باید با توجه به جوانگرایی و انتخاب مدیران دلسوز و پاک دست پیش رفت.
وی تاکید کرد: نسل امروز پرسش هایی دارد که علما و صاحب نظران باید به درستی در راستای پاسخگویی مناسب به این قشر انتخاب کنند.
3029

نظر شما