شناسهٔ خبر: 25640679 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون فرهنگی و دانشجویی خبرداد:

برگزاری «طرح ولایت» در اردوهای معرفتی دانشگاه آزاد

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد از برگزاری طرح ولایت با حضور جمعی از منتخبان دانشجویی این دانشگاه در تابستان امسال خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام ابراهیم کلانتری، ارتقا اندیشه، معرفت و بنیه دینی، انقلابی، فرهنگی و سیاسی را یکی از کارهای اساسی و بنیادی در فضای دانشگاهی عنوان کرد و گفت: معرفت‌افزایی از ماموریت‌ها و برنامه‌های معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد در دوره جدید مدیریتی این دانشگاه به شمار می‌آید که به صورت همه جانبه مدنظر است.

وی افزود: طی چند ماه اخیر، اردوهای معرفتی متعددی برای دانشجویان علاقه‌مند در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شده و رشد معنوی آنها را به همراه داشته است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد عنوان کرد:در سال جاری نیز یکی از برنامه‌های اصلی معاونت فرهنگی و دانشجویی برگزاری این نوع برنامه‌ها است.

کلانتری خاطرنشان کرد: این نوع برنامه‌ها، به صورت متمرکز و کشوری در برخی واحدهای دانشگاهی که از امکانات لازم برخوردار هستند، برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: علاوه بر این قرار است تابستان امسال در اردوهای معرفتی، برنامه‌های ویژه‌ای از جمله طرح ولایت با حضور جمعی از منتخبان دانشجویی برگزار شود.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد با اشاره به حلول ماه مبارک رمضان گفت: باتوجه به اینکه دانشگاه، محل حضور جوانان و نخبگان علمی و فرهنگی کشور است، همه توقع دارند فضای فرهنگی آن، متناسب با نسل امروز باشد.

کلانتری عنوان کرد: این در حالی است که مساجد دانشگاه آزاد اسلامی در ماه مبارک رمضان، فعال هستند و خانواده بزرگ دانشگاه، در شب‌های قدر به بهترین شکل ممکن از فضیلت‌های آن بهره‌مند خواهند شد.

وی افزود: برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان این دانشگاه با رویکرد معرفت‌افزایی و ارتقای شناخت معنوی نسل جوان در حال برگزاری است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: باید به نحوی عمل کنیم که حداکثر ظرفیت برای حضور دانشجو و استاد باز باشد و به حوزه‌ای که مخاطب خاصی دارد، محدود نباشیم.

نظر شما