شناسهٔ خبر: 25639858 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

25 خرداد؛ آخرین مهلت ثبت درخواست حضور در جشنواره «فیلم ایثار»

گروه هنر ــ آخرین مهلت ثبت درخواست حضور در دومین جشنواره ملی «فیلم ایثار» 25 خردادماه اعلام شده است.

صاحب‌خبر -

25 خرداد؛ آخرین مهلت ثبت درخواست حضور در جشنواره «فیلم ایثار»

به گزارش ایکنا؛ به نقل از ستاد خبری دومین جشنواره ملی «فیلم ایثار»، فیلمسازان مستند، کوتاه داستانی، پویانمایی، نماهنگ، فیلم‌های 120 ثانیه‌ای و فیلم‌های مردمی می‌توانند تا تاریخ 25 خرداد ماه نسبت به ثبت درخواست حضور آثار خود در جشنواره ملی «فیلم ایثار» اقدام کنند.

همچنین آخرین مهلت تحویل اثر به دبیرخانه جشنواره نیز 30 خردادماه اعلام شده که باید به صورت پُست سفارشی یا حضوری به دبیرخانه این جشنواره رقابتی تحویل داده شود.

جشنواره «فیلم ایثار» اگرچه محدودیتی برای شرکت فیلم‌ها در جشنواره‌های دیگر ندارد اما صرفاً پذیرای آثاری خواهد بود که در فاصله زمانی سال‌های 93 تا 96 ساخته شده‌اند.

ایثار اجتماعی، ایثار و سبک زندگی، اقتصاد مقاومتی، جنگ نرم، آسیب‌های اجتماعی، شهدای مدافع حرم، ایثار و کارآفرینی، بیداری اسلامی و مقابله با اسلام‌هراسی، ایثار و امید به آینده، ایثار و مشارکت‌های اجتماعی و ... از جمله موضوعاتی است که دومین جشنواره ملی «فیلم ایثار» به آن می‌پردازد.

دومین دوره جشنواره «فیلم ایثار» در شش بخش فیلم مستند، فیلم کوتاه داستانی، پویانمایی، نماهنگ، فیلم‌های مردمی و ایده، طرح و فیلمنامه‌های کوتاه در کنار یک بخش ویژه برای فیلم‌های 120 ثانیه‌ای برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، دبیرخانه جشنواره در تهران، خیابان طالقانی، خیابان ملک‌الشعرای بهار(شمالی)، پلاک 5، ساختمان معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران، اداره کل امور هنری (گروه تلویزیونی شاهد) واقع شده و شماره تلفن 09107347124 برای ارتباط با دبیرخانه اعلام شده است.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها:

نظر شما