شناسهٔ خبر: 25639303 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا عنوان کرد:

قدرتمند شدن؛ توصیه‌ای قرآنی/ توطئه‌ها با اقتدار تمام می‌‌شود

کانون خبرنگاران نبأ ــ قرآن درس اقتدار و قوی‌شدن و قدرتمند بودن توصیه قرآن است؛ امام خمینی(ره) فرمودند که باید همیشه قوی باشیم، برای حفظ شدن نیاز به قدرت و اقتدار نظیر مقتدر شدن در امور علمی، نظامی، سیاسی و اخلاقی است.

صاحب‌خبر -

توطئه‌ها با اقتدار تمام می‌شود/ فتنه‌ها در کشورهای اسلامی زیر سر آمریکاست

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوتراب بهرامی در جلسه آموزش مفاهیم قرآنی در مسجد ستاد راهور ناجا، اظهار داشت: انتظار ما قرائت قرآن به صورت صحیح و عمل به آن است.

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن است، افزود: رمضان با قرآن شناخته می‌شود و درست است که ماه ضیافت الهی و روزه‌داری است، ولی ماه کسب معرفت نسبت به قرآن است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرامی با تاکید بر اینکه قرآن برای هدایت انسان‌ها نازل شده است، ادامه داد: در یک حدیث قدسی که سند زرین دارد، خداوند فرموده «همه مردم گمراه هستند مگر کسانی که من هدایت کردم پس از من طلب هدايت کنيد تا شما را هدايت کنم».

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به آیه دیگری از قرآن گفت: متقین یعنی کسانی که تسلیم حق هستند، کسی که تسلیم است از قرآن استفاده خواهد برد.

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا قرآن را درس اقتدار دانست و با بیان اینکه قوی شدن و قدرتمند بودن توصیه قرآن است، افزود: امام خمینی(ره) فرمودند که باید همیشه قوی باشیم، برای حفظ شدن نیاز به قدرت و اقتدار نظیر مقتدر شدن در امور علمی، نظامی، سیاسی و اخلاقی است.

حجت‌الاسلام بهرامی ادامه داد: وقتی ترامپ با نامردی خود اقدام به خروج از برجام می‌کند؛ اینجا قوی بودن در برابر وی کارساز خواهد بود وقتی مقتدر شدیم توطئه‌ها هم تمام می شود.

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا با تاکید بر اینکه قرآن ما را به همدلی دعوت کرده است، ادامه داد: قرآن رمز اقتدار، اخوت، جهاد، ایستادگی و وحدت است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: امام صادق(ع) می فرمایند «قرآن حافظ ما در برابر فتنه‌هاست» کسانی که قرآن را نشناسند از فتنه‌ها محفوظ نخواهند ماند.

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا با بیان این که در حال حاضر کشورهای اسلامی دچار فتنه‌های زیادی شده‌اند که زیر سر آمریکاست، گفت: عمل به آنچه خدا در قرآن فرموده و پرهیز از آنچه توصیه کرده از مهمترین کارهاست، امیدواریم از قرآن درس استکبارستیزی، جهاد، اخوت و ایستادگی بگیریم.

لازم به ذکر است، حجت‌الاسلام والمسلمین بهرامی، پیش از این جلسه با حضور در مزار شهدای گمنام دفاع مقدس در محوطه ستاد راهور ناجا و زیارت قبور مطهر شهدا ضمن نثار فاتحه، برای پرسنل راهنمایی و رانندگی دعا کرد.

فرهاد زمانی

انتهای پیام

نظر شما