شناسهٔ خبر: 25638585 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه سیاست‌روز | لینک خبر

محس رضایی:

مقاوم سازی اقتصاد کشور با جدیت انجام شود

صاحب‌خبر -

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: باید در هر شرایطی با تکیه بر توان داخلی، برای مقاوم سازی اقتصاد کشور اقدامات جدی انجام شود.
هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح دیروز (شنبه) به ریاست محسن رضایی دبیر مجمع تشکیل جلسه داد.
محسن رضایی در این جلسه با اشاره به تصویبِ اولویت نظارت بر حسن اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی، هدف از این نظارت راهبردی را کمک به تحقق سیاست های محوری اقتصاد مقاومتی دانست و اظهار داشت: در ماجرای بدعهدی آمریکا و خروجش از برجام بار دیگر بر همگان اثبات شد که راه خروج از مشکلات اقتصادی اعتماد به بیگانگان نیست، و باید در هر شرایطی با تکیه بر توان داخلی، برای مقاوم سازی اقتصاد کشور اقدامات جدی انجام شود.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، اتفاق نظر همه جناح‌های سیاسی بر لزوم تلاش برای تحقق سیاست های تحول آفرین اقتصاد مقاومتی را ظرفیت بزرگی برشمرد و افزود: در شرایط موجود با بسیج همه ظرفیت‌های ملی، می‌توان امور اقتصادی را سامان بخشید و این مهم با تحقق اقتصاد مقاومتی قابل دستیابی است.
وی افزود: هیات عالی نظارت مجمع، بر اساس خواست جدی مقام معظم رهبری، مبنی بر نظارت بر حسن اجرای سیاست های کلی نظام، بر آن است تا در قدم اول با بررسی و نظارت بر نحوه اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و میزان تحقق اهداف مورد نظر در بازه ۵ ساله از زمان تصویب تا کنون، گام های موثری در جهت‌ برطرف نمودن ریشه ای مشکلات اقتصادی برداشته شود.
بر اساس این گزارش همچنین در جلسه کمیسیون خاص مجمع تشخیص مصلحت، بندهای دیگری از آیین نامه نظارت مجمع به تصویب رسید تا پس از تایید نهایی ملاک‌ عمل هیات عالی قرار گیرد. مهر

نظر شما