شناسهٔ خبر: 25638466 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

بیش از 2 تن مواد مخدر لو رفت

یگان های عملیاتی سیستان و بلوچستان در دو عملیات جداگانه موفق به کشف دو تن و 757 کیلوگرم مواد مخدر شدند.

صاحب‌خبر -

ایران آنلاین / جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در این دو عملیات هشت قاچاقچی حرفه ای و سابقه دار نیز دستگیر شدند.

سرهنگ احمد طاهری گفت: ماموران انتظامی شهرستان های مهرستان و ایرانشهر ، یک باند مواد مخدر را که با استفاده از خودروهای کوهستانی ، قصد جابه جایی مواد در منطقه را داشتند ، شناسایی کردند.
وی افزود: یگان های عملیاتی پلیس در یک درگیری مسلحانه ، موفق به دستگیری 5 قاچاقچی ، توقیف 3 دستگاه خودرو پژو 405 و کشف یک تن و 993 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک به همراه 2 قبضه سلاح کلاش و 2 قبضه سلاح شکاری شدند.
سرهنگ طاهری با اشاره به یک عملیات موفق  دیگرپلیس افزود: ماموران انتظامی شهرستان هامون و زابل با اطلاع از فعالیت یک باند قاچاق موادمخدر و انتقال مواد به سایر استان های کشور موفق شدندمحل نگهداری مواد مخدر را در منزلی در شهرستان هامون شناسایی کنند.

وی افزود: با هماهنگی قضایی از محل موردنظر ، مقدار 518 کیلوگرم هروئین ، 154 کیلوگرم تریاک و 92 کیلوگرم شیره تریاک کشف شد.
طاهری با اشاره به دستگیری 3 قاچاقچی در این عملیات گفت: ماموران در این عملیات علاوه بر مواد کشف شده یک دستگاه خودرو تویوتا و تعداد 2 قبضه سلاح کلاش به همراه مقادیر زیادی مهمات را  کشف کردند.

 خبرگزاری صداوسیما

نظر شما