شناسهٔ خبر: 25637964 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتدال | لینک خبر

پایان خوش کونته با قهرمانی علیه مورینیو

چلسی با پیروزی 1-0 مقابل منچستریونایتد، فاتح رقابت های جام حذفی انگلیس شد.

صاحب‌خبر -
چلسی با پیروزی 1-0 مقابل منچستریونایتد، فاتح رقابت های جام حذفی انگلیس شد.

به گزارش اعتدال به نقل از ورزش سه، یونایتد در شبی که موقعیت های فراوانی را از دست داد، با تک گل ادن هازارد ستاره چلسی در نیمه اول مغلوب این تیم شد تا فصل را بدون جام به پایان رسانده باشد.

اولین فرصت بازی در دقیقه 9 برای چلسی ایجاد شد اما ضربه ادن هازارد از گوشه محوطه با عکس العمل به موقع داوید دخیا همراه بود.

در ادامه آبی های لندن حملات خود را روی دروازه یونایتد ادامه دادند و در دقیقه 21 با نفوذ دیدنی ادن هازارد صاحب یک ضربه پنالتی مشکوک شدند که خود این ستاره بلژیکی با ضربه آرام و زمینی موفق شد دروازه دخیا را باز کند.

در دقیقه 30 روی همکاری اشلی یانگ و پوگبا، ستاره فرانسوی می توانست گل تساوی را به ثمر برساند اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت. در لحظات پایانی نیمه اول فیل جونز فرصت خوبی را مقابل دروازه از دست داد تا نهایتا نیمه اول با برتری 0-1 چلسی به پایان برسد.

یونایتد نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 54 و روی ارسال سانچس و ضربه راشفورد می توانست به گل برسد اما واکنش به موقع کورتوا مانع شد. دقایقی بعد منچستر توسط الکسیس سانچس به گل رسید اما این گل به درستی آفساید اعلام شد.

در دقیقه 69 چلسی بهترین بخت را برای زدن گل دوم داشت اما ضربه آلونسو در موقعیتی بسیار خوب و در مقابل دروازه توسط دخیا مهار شد تا برتری چلسی 2 برابر نشود.

در دقیقه 73 راشفورد روی پاس عمقی لینگارد با دروازه چلسی تک به تک شد اما ضربه فنی او به زیبایی توسط کورتوا دفع شد. در دقیقه 80 این ماتیچ بود که دروازه چلسی را تهدید کرد اما سنگربان چلسی واکنش نشان داد و مانع باز شدن دروازه چلسی شد.

یک دقیقه بعد یونایتد می توانست زننده گل تساوی لقب گیرد اما ضربه سر پوگبا با اختلاف کمی از کنار دروازه چلسی به بیرون رفت. 

در اوقات اضافه ضربه سر ماتیچ از بالای دروازه چلسی به بیرون رفت تا بازی با همان برتری یک گله به سود چلسی خاتمه یابد.

نظر شما