شناسهٔ خبر: 25637838 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

احمد مهرانفر با «همه چیز درباره آقای ف» روی صحنه می رود / نمایشی تک نفره درباره یک خواننده مجلسی

«همه‌چیز درباره‌ی آقای ف» به نویسندگی و کارگردانی آرش عباسی و تهیه‌کنندگی محمد قدس با بازی احمد مهرانفر که پیش از این سال ۸۸ در تئاتر شهر به روی صحنه رفته بود پس از گذشت ۹ سال اینبار در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه خواهد رفت.

صاحب‌خبر -

سرویس فرهنگی فردا؛ ایران تئاتر: «همه‌چیز درباره آقای ف» نمایشی با حال و هوای طنز است و داستان فردی را روایت می کند که با معضلات اجتماعی مواجه می شود.

آرش عباسی نویسنده و کارگردان این نمایش که تا به حال نویسندگی و کارگردانی آثاری چون «زیرزمین»، «نویسنده مرده است»، «آفتاب از میلان طلوع می کند» و «آناکارنینا» را بر عهده داشته است در گفت و گو با خبرگزاری مهر گفت: ۱۰ سال پیش نمایش «همه چیز درباره آقای ف» را با حضور احمد مهرانفر کار کردیم و در جشنواره تئاتر فجر همان زمان نیز به صحنه بردیم. این نمایش در خرداد سال ۸۸ در کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر اجرا شد و با وجود اینکه در زمان مناسبی به صحنه نرفت به عنوان پرفروش ترین نمایش کارگاه نمایش شناخته شد.

احمد مهرانفر با «همه چیز درباره آقای ف» روی صحنه می رود

کارگردان «همه چیز درباره آقای ف» درباره تغییراتی که در اجرای جدید اثر نسبت به اجرای پیشین مدنظر قرار دارد، توضیح داد: به طور طبیعی نمایشنامه را بازنویسی کرده ام و با توجه به فضا و شرایطی که حالا داریم، جزییات متفاوت تری در نمایش نسبت به اجرای چند سال پیش آن وجود دارد.

نظر شما