شناسهٔ خبر: 25636081 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سنندج| ماموستا حسینی: انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف جنایتی بزرگ است

R7848/P1361/S6,66/CT1

امام جمعه موقت سنندج گفت: یقیناً انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف جنایتی بزرگ است.

صاحب‌خبر -

ماموستا سیداحسن حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج، با ابراز تأثر از شهادت و زخمی شدن هزاران فلسطینی مظلوم توسط اشغالگران صهیونیست اظهار داشت: یقیناً انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف جنایتی بزرگ است.

وی گفت: اقدام آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب برای انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف محکوم است و به فرموده مقام معظم رهبری یقیناً آینده فلسطین پیروزی بوده و مسلمانان در برابر دشمنان قسم‌خورده پیروز می‌شوند.

امام جمعه موقت سنندج با بیان اینکه دشمنان فلسطین، دشمنان خداوند و قرآن هستند، تصریح کرد: از خداوند می‌خواهیم که این غده سرطانی را نیست و نابود کند و همه ما همانند سایر مسلمانان دنیا، این جنایات را محکوم می‌کنیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم تمام مسلمانان جهان اسلام متحد شوند و قدس شریف همانند گذشته به مسلمانان سپرده شود، افزود: نظام جمهوری اسلامی همیشه حامی مظلومان سراسر دنیا است و از هرکسی که در زیر بار ظلم و ستم دشمنان بوده دفاع کرده چراکه می‌خواهد مسلمانان متحد و ظالمان نابود شوند.

امام جمعه موقت سنندج خاطرنشان کرد: باید مسلمانان جهان اسلام در برابر اقدام سخیفانه آمریکا اتحاد، همبستگی و یکدلی خود را حفظ و تنفر و انزجار خود را از اهداف و افکار شوم آنان اعلام کنند و در برابر این جنایات سکوت نکنند.

انتهای پیام/م/ش

نظر شما